• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
مدیرکل کمیته امداد فارس:

افراد واجد شرایط و مددجویان فارس ۱۱ هزار و ۵۸۶ فقره تسهیلات دریافت کردند

  • کد خبر : 27138
  • 06 آذر 1400 - 11:35
افراد واجد شرایط و مددجویان فارس ۱۱ هزار و ۵۸۶ فقره تسهیلات دریافت کردند
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در 8 ماهه امسال 11 هزار و 586 فقره تسهیلات در سرفصل های مختلف به افراد واجد شرایط و مددجویان استان فارس پرداخت شده است.

به گزارش سحاب پرس، محمد بذرافشان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در ۸ ماهه امسال به مددجویان و افراد واجد شرایط، گفت: در مدت مذکور جهت خرید، ودیعه و خدمات عمرانی مسکن ۱۹۸۵ فقره تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اعتبار ۲۳۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است.
وی افزود: در سر فصل اشتغال نیز از محل صندوق مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۹۱۸ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال اعتبار برای ایجاد ۱۰۵۸ طرح اشتغال اختصاص یافته است.
بذرافشان با بیان اینکه خیران در کمک رسانی به نیازمندان استان همواره در کنار امداد بوده اند، اضافه کرد: خیران با افتتاح حساب قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت می توانند نقش بسزایی در حل مشکلات نیازمندان داشته باشند.
مدیر کل امداد فارس یادآور شد: در ۸ ماهه امسال از محل سپرده ویژه و کمک های خیران، تعداد ۷۷۵ فقره تسهیلات در سرفصل های مختلف با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال به افراد واجد شرایط و مددجویان تحت حمایت استان پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: در مدت مذکور و در سرفصل حمایتی ۶۷۶۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵۴ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، آموزش کسب و کار ۱۱۳ فقره با اعتبار ۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال ، درمان ۳۰۸ فقره با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و در حوزه فرهنگی نیز ۶۰۵ فقره با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات ارایه شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27138

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.