• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری شیراز؛

مراسم تدفین درگذشتگان مبتلا به بیماری کرونا با رعایت کامل نکات بهداشتی و شرعی انجام می پذیرد

  • کد خبر : 2707
  • 11 اردیبهشت 1399 - 23:57
مراسم تدفین درگذشتگان مبتلا به بیماری کرونا با رعایت کامل نکات بهداشتی و شرعی انجام می پذیرد

علی پارسازاد رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری شیراز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در خصوص نحوه خاکسپاری اموات مبتلا به کرونا عنوان کرد:مراسم تغسیل و تکفین در غسالخانه ویژه و مراسم تدفین در آرامستان بهشت احمدی با تجهیزات کامل بهداشتی و نظارت کارشناسان سازمان علوم پزشکی و رعایت موازین بهداشتی […]

علی پارسازاد رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری شیراز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در خصوص نحوه خاکسپاری اموات مبتلا به کرونا عنوان کرد:مراسم تغسیل و تکفین در غسالخانه ویژه و مراسم تدفین در آرامستان بهشت احمدی با تجهیزات کامل بهداشتی و نظارت کارشناسان سازمان علوم پزشکی و رعایت موازین بهداشتی وشرعی باهمکاری روحانیون جهادی در حال انجام است.
پارسازاد گفت: این اقدامات تحت نظارت کامل کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و توسط روحانیون جهادی و جامعه روحانیت شیراز با رعایت موازین شرعی و بهداشتی انجام می گردد .
ایشان یاداورشدند مراسم نماز میت و دفن این درگذشتگان در آرامستان بهشت احمدی و بر اساس ضوابط مندرج در پروتکل وزارت بهداشت ونظارت نمایندگان سازمان علوم پزشکی و روحانیون جهادی با حفظ حرمت و رعایت شئونات شرعی به خاک سپرده می شوند.
وی افزود : همزمان با انجام تمامی این اقدامات گند زدایی و ضدعفونی محیطی آرامستانها، تجهیزات، خودروها و سطوح مختلف و همچنین رعایت اصول بهداشتی ومراقبت های بهداشتی کارکنان انجام می گردد.
رییس سازمان آرامستان های شهرداری شیراز ضمن آرزوی سلامتی برای شهروندان گرامی از همکاری روحانیون جهادی اعم از خواهران و برادران روحانی که در این مسیر یاری گر بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2707

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.