• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

دیدار ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 27066
  • 04 آذر 1400 - 15:20
دیدار ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی
روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با محمد جامعی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش سحاب پرس، محمدجامعی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : «این فنى حرفه‏ ای ‏ها، باید توسعه پیدا کند. ما به علم احتیاج داریم، اما به پنجه‏ کارآمد هم احتیاج داریم»؛افزود: اینکه در چند سال گذشته ارتباطات خوبی بین حوزه صنعت و دانشگاه ایجاد شده است، افزود: این مهم برای تاثیرگذاری بیشتر، نیازمند یک برنامه‌ریزی استراتژیک و هماهنگ در سطح کلان است.

جامعی گفت: ایجاد مرکز رشد و کانون خلاقیت و نوآوری در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز به عنوان مرکز معین دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس، راه‌اندازی مجمع نیک اندیشان اشتغال، مهارت و کارآفرینی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی اعضای هیئت علمی در صنایع، حضور در کارگروه‌های تخصصی فعالان عرصه صنعت از جمله اتاق بازرگانی و اصناف و همچنین دعوت از بزرگان صنایع و صنوف فارس در اتاق های فکر دانشگاه از برنامه‌های شاخص این دانشگاه در زمینه تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بوده است.

روح الله نجابت با تاکید بر اینکه حمایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند ما را به اهداف ارتباط نزدیک بین صنعت و دانشگاه کمک کند، گفت: اگر قرار است در کشور اتفاقی بیفتد در مسیر تولید است و راه تولید از آموزش است ،در صورتی که ارتباط مناسبی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شود، بر روی ایجاد اشتغال پایدار درجامعه، افزایش ارزش افزوده در حوزه‌های مختلف تولیدی، بهره‌وری و هم افزایی در رونق تولید نیز تاثیرگذار است.

نجابت افزود: آمادگی و همراهی خود را جهت حمایت همه جانبه از دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس اعلام میکنم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27066

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.