• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
18

شهروندسپاری گام نخست شهرداری صدرا در هوشمندسازی خدمات

  • کد خبر : 26816
  • 25 آبان 1400 - 18:33
شهروندسپاری گام نخست شهرداری صدرا در هوشمندسازی خدمات
شهرداری صدرا در راستای هوشمندسازی خدمات، سایت eshahr.shahrdari-sadra.ir را جهت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و شهروند سپاری ایجاد کرده است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، در راستای هوشمندسازی خدمات ارائه شده توسط شهرداری صدرا در حوزه شهرسازی اقدامات بزرگی در حال انجام است به همین منظور در مرحله نخست شهرداری صدرا با ایجاد سایت اینترنتی، خدمات را به صورت الکترونیکی و شهروند سپاری انجام خواهد داد.

بهزاد پرنیان با اشاره به شهروندسپاری خدمات شهرداری گفت: در مرحله نخست امکان استعلام املاک آپارتمانی از طریق سایت ایجاد شده است به طوری که شهروندان جهت دریافت پاسخ استعلام آپارتمانی با ورود به سایت eshahr.shahrdari-sadra.ir می توانند درخواست خود را از طریق تلفن همراه هوشمند و کامپیوترهای شخصی ثبت نمایند و در کمترین زمان ممکن پاسخ استعلام را دریافت نمایند.

شهردار صدرا خاطرنشان ادامه داد: سایت آخرین مراحل آزمایش را طی می نماید و از روز شنبه آینده شهروندان می توانند جهت دریافت پاسخ استعلام از طریق سایت اقدام نمایند دکتر پرنیان شهردار صدرا بیان کرد یکی از اهداف اصلی که در حوزه معاونت شهرسازی و معماری دنبال می شود آسان سازی خدمات رسانی به مردم و کوتاه کردن زمان پاسخگویی به شهروندان است و یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری صدرا در این خصوص الکترونیکی کردن خدمات به شهروندان می باشد.

پرنیان افزود: در ابتدا که شهروندان به سایت شهروند سپاری مراجعه می‌کنند لازم است جهت ثبت درخواست و استفاده از خدمات اختصاصی نسبت به عضویت در سایت اقدام و پس از عضویت در سایت شهروندان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند .

وی یادآور شد: در مراحل بعدی امکان ثبت درخواست‌های صدور پروانه، عدم خلاف و سایر موارد نیز بر روی سایت امکان پذیر خواهد شد و به جدیت به دنبال این موضوع هستیم این خدمات نیز در راستای تکریم ارباب رجوع و آسان سازی امور و کوتاه کردن مسیر در ارائه خدمات به مردم و شفاف سازی امور صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26816

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.