• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز

  • کد خبر : 26780
  • 26 آبان 1400 - 12:39
اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز امروز چهارشنبه ۲۶ آبان از اجرای بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه در محور های مختلف به مناسبت هفته بسیج خبر داد .

به گزارش سحاب پرس، محمد بهادر علیپور با بیان به اینکه هشت سال دفاع مقدس با رشادت های بسیجیان سپاه و ارتش اداره شد ،گفت :هر جا روحیه و تفکربسیجی شکل بگیرد ما در آنجا موفق عمل کرده ایم .

او با یادآوری این مطلب که استان فارس بیش از ۱۵۰ هزار شهید بسیجی به انقلاب تقدیم کرده است ،افزود :بسیج شجره طیبه است و یک جریان عظیم محسوب می شود و امسال چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین است.

فرمانده سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز با توجه به اینکه هفته بسیج امسال با شعار بسیج پاره تن ملت آغاز می شود ،بیان کرد : برنامه های از جمله برگزاری رزمایش «حماسه حضور» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در این هفته برگزار می شود .

علیپور در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمودیات رهبری با توجه به کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان گفت : تاکنون ۱۴۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است ، که در ایام بسیج نیز توزیع بسته های معیشتی شکل می گیرد.

به گفته علیپور برنامه «شبی با شهدا» و «آبروی محله» که توسط پایگاه های بسیج برگزار می شود،از دیگر برنامه های این ناحیه است .

این مقام نظامی با اشاره به اینکه جشن های هفته بسیج را در این هفته برگزار خواهیم کرد و تاکنون هم ۹ واحد مسکونی هم احداث شده است ،اضافه کرد: دیدار با مدافعان سلامت در بیمارستان ها و درمانگاه ها ، کلنگ زنی سه واحد مسکونی در یکی از نقاط محروم را خواهیم داشت .

فرمانده سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز در پایان اظهار کرد: بیش از ۵۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزادسازی شدند و بحث «نذر رهایی» هم در این ایام خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26780

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.