• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس میزبان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» می شوند

  • کد خبر : 26710
  • 23 آبان 1400 - 12:51
کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس میزبان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» می شوند
حجت الاسلام امیدی از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد و گفت: مسابقات مرحله استانی به صورت غیرحضوری برگزار می شود و مهلت شرکت پایان آذر ماه است.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز ۲۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: «مدها متان» عنوان بزرگترین رویداد قرآنی بچه های مسجد است که به معنای ۲ باغ خرم و سبز و برگرفته از آیه شریفه ۶۴ سوره مبارکه الرحمن است.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود.
حجت الاسلام امیدی ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه های اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعداد های قرآنی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی «مدها متان» برشمرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس مهلت شرکت در مسابقات را پایان آذر ماه اعلام و تاکید کرد: مسابقات در دو گروه دختر و پسر و در رده های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال اجرا می شود.
وی یادآور شد: به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات در مرحله استانی به صورت غیر حضوری برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26710

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.