• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از خدمات اساتید آموزش پزشکی در توسعه بسترهای دانش و اندیشه

  • کد خبر : 2650
  • 11 اردیبهشت 1399 - 22:39
قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از خدمات اساتید آموزش پزشکی در توسعه بسترهای دانش و اندیشه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت دوازدهم اردیبهشت روز استاد، از خدمات اساتید آموزش پزشکی در توسعه بسترهای دانش و اندیشه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با انتشار پیامی به این مناسبت، ضمن توصیف خدمات آموزگاارن و اساتید در گشودن روزنه های دانش به روی بشر، بر اهمیت جایگاه و خدمات اساتید حوزه آموزش پزشکی تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

نون والقلم

سپاس بیکران خداوندی را که رسالت تعلیم بشر را به برگزیده ترین بندگان خود ارزانی بخشید تا در کسوت پیامبرگونه، در هدایت اشرف مخلوقات سهیم شوند.

آموزگاران و اساتید شریفی که با ایمان و یقین، درس عشق و اخلاق به ما آموختند و مسیر تعالی انسان را هموار ساختند. آنان که روزنه های دانش و روشنی را به روی ما گشودند و ترسیم گر فرداهای پرامید بودند.

در روزی که در گرامیداشت یاد معلم بزرگ، استاد شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم و استاد نامگذاری شده است، گرامی می دارم یاد و خاطره این شهید ارزشمند انقلاب اسلامی را و به نوبه خود تمامی زحمات آموزگاران و اساتید ارجمند، به ویژه اساتید عرصه آموزش پزشکی کشور را ارج می نهم.

در ایامی به سر می بریم که بسیاری از اساتید این حوزه در کنار خدمات شبانه روزی در مراکز درمانی برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا ویروس، با انرژی مضاعف همچنان در جبهه آموزش نیز پرچمدار دانش و اعتلای اندیشه اند.

اگرچه این اپیدمی جهانی دستاورد دیگری نیز در عرصه آموزش به همراه داشت که افزایش تمرکز بر آموزش های آنلاین بود و این امر در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به واسطه وجود زیرساخت های کافی و توانمندی های اساتید محترم، به نحو جدی دنبال شد و این تهدید، فرصتی دوباره شد برای محک زدن جنبه ای دیگر از پتانسیل بالای اساتید این دانشگاه و بدون شک گامی پرتوان به سوی فرداهای بهتر است.

با قدردانی از خدمات مسوولانه و صادقانه تمامی اساتید حوزه آموزش پزشکی، به ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که جوانی و توان خود را صرف توسعه بسترهای دانش و اندیشه کرده و همواره نیز در عرصه های ملی و بین المللی سرآمد بوده اند، از ایزد منان می خواهم که یکایک ما را در مسیر دانش اندوزی یاری کرده و بتوانیم در توسعه علم پزشکی دنیا، نقش آفرینی سازنده ای داشته باشیم.

دکتر مهرزاد لطفی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2650

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.