• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
فرماندار قیروکارزین خبر داد:

استاندار فارس به قیروکارزین سفر می کند

  • کد خبر : 26449
  • 18 آبان 1400 - 18:27
استاندار فارس به قیروکارزین سفر می کند
فرماندار شهرستان قیروکارزین از سفر قریب الوقوع استاندار فارس به این شهرستان خبر داد و گفت: محمد هادی ایمانیه استاندار فارس فردا چهارشنبه نوزدهم آبان ماه در راس هیاتی به شهرستان قیروکارزین عزیمت خواهد کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی ضمن ابراز خرسندی از پیش روی بودن سفر نماینده عالی دولت در استان فارس به این شهرستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده استاندار فارس با حضور در این شهرستان بازدید ها و ارزیابی های متعددی از طرح های مختلف خواهند داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین با تاکید بر اینکه این سفر می تواند دورنمای برنامه های دولت در این شهرستان را ترسیم و تثبیت نماید، اظهار کرد: بازدید از توانمندی ها و برخی از طرح های عمرانی- بهداشتی در ست اجرا از جمله طرح توسعه بیمارستان امام محمد باقر (ع) و مرکز جامع سلامت افزر از برنامه های این سفر است.
کریمی با بیان اینکه شهرستان قیروکارزین از جمله قطب های کشاورزی و باغداری کشور است، ابراز کرد: بازدید از باغ ها و اراضی آسیب دیده از خشکسالی در غرب و جنوب قیر و دشت کارزین از دیگر برنامه های مد نظر استاندار فارس هست.
فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه در سال های اخیر قسمتی از پروژه جاده مواصلاتی قیر به عسلویه از یک طرح ملی اجرا و قسمت اعظمی از آن تا کنون اجرایی نشده است، افزود: استاندار فارس از طرح جاده احمد آباد به صورت میدانی بازدید خواهد کرد و پیشرفت های فیزیکی آن را بررسی خواهد نمود.
وی با تاکید بر اینکه این سفر و نگاه ویژه دولت قوی مردمی در حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار می تواند بستر رشد و توسعه شهرستان قیروکارزین را فراهم آورد، اضافه کرد: مردم ولایت مدار این شهرستان همواره پشتیبان نظام اسلامی و حامی دولت در حل و رفع مشکلات هستند.
به گفته کریمی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، مدیر کل شرکت آب و فاضلاب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماینده شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و کشور از جمله مسئولین استانی هستند که استاندار فارس در سفر به شهرستان قیروکارزین همراهی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26449

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.