• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس با نماینده منتخب مردم اقلید مطرح شد؛

حمایت های حوزه فرهنگ برای اهالی اقلید در راه است

  • کد خبر : 2644
  • 09 اردیبهشت 1399 - 18:04
حمایت های حوزه فرهنگ برای اهالی اقلید در راه است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشستی صمیمی با دکتر مسلم صالحی که با کسب حد نصاب آرای رای دهندگان حوزه انتخابیه اقلید به عنوان منتخب مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی منتخب شده است از حمایت های حوزه فرهنگ برای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ دکتر مسلم صالحی، نماینده منتخب مردم شهرستان‌ اقلید روز گذشته با صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیدار و گفتگو کرد.

صابر سهرابی در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام «سال جهش تولید» نام گرفته است، کمک به فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان اقلید که از مناطق فرهنگی و ادبی فارس محسوب می گردد را عنوان داشت و گفت: امیدواریم تا هر چه زودتر مقدمات لازم برای دیگر اقدامات حمایتی نیر صورت گیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در این دیدار قول مساعد داد تا با تعامل بین فرهنگ و ارشاد فارس و همت نماینده ارزشمند مردم در مجلس و اهالی فرهنگ دوست اقلید، زیرساخت‌های فرهنگی و هنری این منطقه فراهم گردد و همچنین تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری اقلید، کمک و حمایت از اجرای عمومی نمایش و کمبود نیروی انسانی حوزه فرهنگ نیز جبران شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از تسهیل در صدور مجوز برای راه‌اندازی آموزشگاه‌های هنری آزاد، مؤسسات فرهنگی و هنری و رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های برخط در این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد بسترها و زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان در راستای گردشگری هنری و فرهنگی از دیگر مسایل مهم می باشد که با همکاری، هماهنگی‌ و همراهی نمایندگان منتخب می‌توان بسترهای قانونی و بودجه‌ای آن فراهم کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2644

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.