• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس

  • کد خبر : 26420
  • 17 آبان 1400 - 11:42
اعلام فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس فراخوان شرکت در هفتمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش سحاب پرس، روابط‌عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس دوشنبه از قول ابراهیم شیشه‌گر اعلام کرد: ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰  آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.
وی اضافه کرد: آثاری می توانند به جشنواره ارسال کنند که از اول بهمن ماه  ۱۳۹۹ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.
وی تاکید کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری  و عکس برگزار می شود.
وی بیان داشت: جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت، دشمن شناسی، آسیب های اجتماعی، بیانیه گام دوم،کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی از جمله محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذراست.
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس تاکید کرد: از آنجایی که توسعه ورزش به نشاط و شادابی در جامعه و امیدآفرینی کمک می‌کند در سال ۱۴۰۰ بخش ورزش نیز به این دوره از جشنواره اضافه شده است.
وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای از اهداف برگزاری این جشنواره است.
شیشه‌گر با بیان اینکه استان فارس فعالیت‌های بسیار خوب رسانه‌ای در تمام حوزه‌ها دارد، اظهار داشت: نسبت به حضور پررنگ فعالان رسانه در این دوره  امیدوار هستیم و  هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.
وی گفت: برگزیدگان استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و از نفرات برتر استانی در مراسم اختتامیه با دریافت جوایر نقدی و لوح سپاس تقدیر خواهد شد.
شیشه‌گر افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شکل حضوری یا پستی به آدرس شیراز، خیابان پاسداران، دفتر بسیج رسانه فارس یا خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس تحویل دهند و یا به صورت فایل Pdfاز طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵⁩ ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26420

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.