• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

حوادث رانندگی اولین بارش پاییزی در شیراز

  • کد خبر : 26329
  • 14 آبان 1400 - 21:08
حوادث رانندگی اولین بارش پاییزی در شیراز
تیم های عملیاتی آتش نشانی امروز ۱۴ آبان ماه با آغاز اولین بارش پاییزی در ۱۰ از نقطه شهر شیراز، امداد رسانی کردند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز با توجه به استقرار و آماده باش کامل تیم های عملیاتی از ساعت ۷ صبح امروز ۱۴ آبان ماه با آغاز اولین بارش پاییزی در ۱۰ نقطه شهر، تا کنون امدادرسانی در سه سانحه مهم رانندگی توسط سه ایستگاه آتش نشانی انجام شده است.

آتش نشانان از حوالی ساعت ۷ صبح امروز در سطح شهر آماده باش بوده و با شروع بارندگی از صبح امروز تاکنون مشغول عملیات های امداد رسانی هستند ،جمع بندی آمار و عملیات های آتش نشانی نشان می دهد که در پی بارش باران اولین تصادف زنجیره‌ای در ساعت ۷:۴۰ صبح امروز در جاده شیراز زرقان رخ داد که در پی برخورد تریلی با نیوجرسی وسط جاده و سپس برخورد زنجیره ای یک دستگاه کامیون و چند خودروی سواری منجر به مسدود شدن جاده و نشت شدید گازوئیل شد.

تیم امداد جاده ای از ایستگاه ۱۵ سریعا در محل قرار گرفته و با خاک پاشی گازوئیل سطح جاده را پاکسازی و خودرو ها را به محل امن انتقال دادند.

پس از آن در ساعت ۸ تصادف و برخورد شدید خودروی کامیون با نیسان آتش نشانان ایستگاه ۱۴ را به جاده خان زنیان راهی کرد در این حادثه راننده و سرنشین خودروی نیسان در اتاقک خودرو گرفتار بودند که توسط آتش نشانان از خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است سومین سانحه رانندگی حاصل برخورد تریلی با موانع حاشیه جاده در بلوار خلیج فارس ساعت ۱۰ صبح به ایستگاه ۱۳ گزارش شد، این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشت و با ایمنی سطح جاده و انتقال خودرو به محل امن پایان یافت.

با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش بینی های
سازمان هواشناسی به اطلاع کلیه شهروندان محترم می رساند کلیه پرسنل این سازمان آمادگی کامل در جهت امدادرسانی سریع و به موقع با تجهیزات کامل را دارند.

شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر ، در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته باشند و با این سامانه تماس بگیرند. کلیه پرسنل این سازمان بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز در داخل و خارج از شهر می باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26329

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.