• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
فرماندار ممسني :

سه هزار بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است

  • کد خبر : 2580
  • 11 اردیبهشت 1399 - 21:17
سه هزار بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندارگفت :از محل کمک های مردمی و ادارات و سازمانها ونهادهای حمایتی بیش از ٣٠٠٠بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است .وی که در بازدید از اشپزخانه مرکزی برای پخت غذای گرم جهت افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود:با همت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندارگفت :از محل کمک های مردمی و ادارات و سازمانها ونهادهای حمایتی بیش از ٣٠٠٠بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است .
وی که در بازدید از اشپزخانه مرکزی برای پخت غذای گرم جهت افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود:با همت کمیته امداد شهرستان نیز علاوه بر مساعدت به خانواده های زیر پوشش این نهاد مقدس برای تامین مواد ضدعفونی کننده ١۵٠٠پرس غذای گرم در سه مرحله توزیع می گردد .
فرماندار ممسنی اضافه نمود :خیرین و فعالان مردمی و انجمن های مردم نیز حمایت های خوبی جهت تهیه اقلام بهداشتی و غذایی از اسیب دیدگان از بیماری کرونا داشته اند که این امر احساس همدلی را در بین احاد جامعه گسترش داده است .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی بیان داشت :قرارگاه بهداشتی و سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان نیز در اکثر نقاط محروم و نیازمند شهرستان مساعدت های خوبی برای تهیه و توزیع سبد غذایی و اقلام بهداشتی در این مدت داشته اند .
ایوبی گفت :با توجه به برنامه ریزیها و تصمیمات اتخاذ شده روند مساعدت به نیازمندان در قالب های مختلف ادامه خواهد داشت و خیرین گرامی نیز در این راه نقش ارزنده ای خواهند داشت

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2580

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.