• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 25797
  • 29 مهر 1400 - 19:40
اخبار پلیس فارس – ۲۹ مهرماه  ۱۴۰۰

توقیف ۲۳۸ کیلو تریاک درعملیات تعقیب و گریز فرمانده انتظامی استان از توقیف خودرو پژو پارس و کشف ۲۳۸ کیلوگرم تریاک در ورودی شیراز خبر داد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از خبری مبنی بر انتقال مواد […]

توقیف ۲۳۸ کیلو تریاک درعملیات تعقیب و گریز

فرمانده انتظامی استان از توقیف خودرو پژو پارس و کشف ۲۳۸ کیلوگرم تریاک در ورودی شیراز خبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان به سمت شهر شیراز مطلع شدند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و پس از اعزام به یکی از ورودی های شهر شیراز، در نهایت یک دستگاه خودرو پژو پارس شناسایی و دستور ایست داده شد که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک های این خودرو را مورد هدف گلوله قرار داده و آن را متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲۳۸ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

کشف ۱۵۰ کیلو تریاک در”لارستان”

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سانتافه خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: ماموران انتظامی لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “بندرعباس-لارستان” به یک خودرو سانتافه مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، ۱۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و دراین خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: پلیس این شهرستان با تمام توان در حفظ امنیت مردم تلاش می‌کند و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت برخورد با افراد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

دیدار با خانواده شهید ” محمدحسین قادری” در “داراب”

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان به همراه فرمانده انتظامی شهرستان داراب با خانواده شهید ناجا “محمد حسین قادری” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اصغر شهریاری” معاون فاوا استان فارس به همراه فرمانده انتظامی شهرستان داراب با خانواده ستوانسوم شهید “محمد حسین قادری” دیدار و با اهداء لوح تقدیر از آنان تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

شایان ذکر است، شهید “محمد حسین قادری” جمعی معاونت فاوا بود که سال ۹۲ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان داراب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در “ممسنی”.

فرمانده انتظامی ممسنی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق جرم خیز خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای مطالبه مردم از پلیس در ایجاد امنیت و سالم سازی محیط اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ۵ سارق حرفه ای دستگیر که پس از انجام تحقیقات تکمیلی و فنی پلیس به ۱۹فقره انواع سرقت اعتراف کردند. فرمانده انتظامی ممسنی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۴معتاد متجاهر نیز از معابر و اماکن عمومی جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

کشف اموال مسروقه در “آباده”

فرمانده انتظامی آباده از کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید ابوالفضل مسعودی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت، طرح کنترل مالخران و سرکشی از کارگاه های ضایعاتی به صورت ویژه در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدند فردی به هویت معلوم به طور مخفیانه انباری را در یکی از روستاها کرایه و اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: در بازرسی از آن محل تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ مسعودی افزود: در این رابطه تعدادی از شاکیان و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آن ها تحویل داده شده است.

دیدار با خانواده شهدا پشتوانه معنوی پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان “بیضا” شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزشهای دینی و آرمانهای مقدس انقلاب دانست و گفت : دیدار با خانواده شهدا پشتوانه معنوی پلیس است.

سرهنگ “محمود نجفی” در دیدار با با خانواده گرانقدر شهید “ابراهیم زارع”، اظهار داشت: واژه های گذشت و فداکاری را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که آنها با دل بریدن از همه لذتهای دنیا پرچم اسلام را در جهان برافراشته نگه داشتند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده که پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت ها می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت کشور است که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

کشف ۸۰۰ میلیون انواع کالای قاچاق در “جهرم”

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، ماموران پاسگاه “چاتیز” هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور اصلی لار-جهرم به یک دستگاه اتوبوس  مشکوک و دستور ایست صادر کردند .

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از اتوبوس تعداد ۶ اتوبخار ، ۴ آسیاب برقی ، یک عدد آبمیوه گیری ، یک عدد اسنک ساز ، ۲ دستگاه کارواش و ۲۰ ثوب انواع پوشاک به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا را از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری سارقان خودرو در “داراب”

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری سارقان و کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید در مرکز شهرستان  داراب،بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد سارقان یک دستگاه پراید که در حاشیه خیابان یکی از شهرکهای مرکز شهرستان در حالی که سوئیچ خودرو داخل آن قرار داشته است، را به سرقت برده اند.

سرهنگ نوشاد ادامه داد: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و با تلاش مأموران انتظامی خودرو سرقتی در محور داراب-بندرعباس مشاهده و توقیف شد. فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در این راستا دو سارق که قصد متواری شدن داشتند، با اقدام فوری پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25797

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.