• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
رئیس سازمان صمت فارس:

توسعه صادرات یک استراتژی است

  • کد خبر : 25776
  • 29 مهر 1400 - 19:10
توسعه صادرات یک استراتژی است
حمید رضا ایزدی در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات گفت: توسعه صادرات یک استراتژی است یعنی بایستی همه ابعاد اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی را تحت تاثیر خود قراردهد.

به گزارش سحاب پرس، حمید رضا ایزدی طی پیامی روز ملی صادرات را به فعالان عرصه اقتصادی و صادر کنندگان استان تبریک گفت.متن پیام رییس سازمان به شرح ذیل است:

«مقام معظم رهبری مد ظله العالی »


روز ملی صادرات به همه دست اندرکاران اقتصادی ،صنعتگران ،معدنکاران ،بازرگانان و بویژه صادرکنندگان عزیز استان فارس مبارک باد ، بزرگداشت این روز تداعی کننده این معناست که اقصاد کشور بایستی از سیاستهای درون گرائی خارج شده و با تعامل گسترده با بازارهای جهانی و بین المللی یک استراتژی را بعنوان  توسعه صادرات یا در مراحل بالاتر جهش صادراتی پیشه کنند تا به اهداف عالی چشم انداز ومقام برتر منطقه ای دست یابد .

توسعه صادرات بعنوان یک چشم انداز ، روش رسیدن به اهداف توسعه از جمله افزایش اشتغال ، افزایش رفاه جامعه ، افزایش درآمد ملی ، ارتقاء تکنولوژی و فنآوری ، افزایش ارتباطات با جهان است .

روزملی صادرات تداعی کننده این موضوع است که صادرات بعنوان یک ارزش است . اگر می خواهیم کشور ، در ابعاد اقتصادی و …برتر باشد و سرآمد سایر جوامع و کشورها قرار بگیرد  ، بایستی به صادرات توجه کنیم و آن را بصورت یک باور و فرهنگ ملی درآورده و صادرات و صادرکننده را بعنوان یک ارزش مورد توجه قراردهیم .

توسعه صادرات یک استراتژی است یعنی بایستی همه ابعاد اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی را تحت تاثیر خود قراردهد و همه مقدمات کار فراهم گردد . انجام این استراتژی با فراهم آوردن وسایل و مقدمات و بستر های مناسب قابل پیگیری است .


“حمید رضا ایزدی”رئیس سازمان‌صنعت،معدن و تجارت استان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25776

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.