• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
استاندار فارس:

شرایط ریسک پذیری مدیران سالم فراهم شود

  • کد خبر : 25771
  • 29 مهر 1400 - 18:57
شرایط ریسک پذیری مدیران سالم فراهم شود
استاندار فارس گفت: دیوان محاسبات باید تلاش کند شرایط برای ریسک پذیری مدیران سالم و پاک دست بیش از گذشته فراهم شود.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در مراسم معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان با بیان اینکه شرایط کشور به گونه ای است که رئیس جمهور تاکید زیادی بر موضوع سلامت، معیشت و اشتغال مردم دارند، اظهارداشت: ابلاغ مواد ۱۲ گانه فساد ستیزی در ابتدای دولت سیزدهم نشان دهنده عزم جدی دولت در زمینه مبارزه با فساد و افزایش کارآمدی ‌در عرصه اقتصاد است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه مدیران را به سه دسته میتوان تقسیم کرد، ادامه داد: گروه اول مدیران کم توان و بدون تخلف که به دلیل کم بنیه بودن به کشور آسیب می زنند؛ گروه دوم مدیران پرکار که بخشی از فعالیت شان برای منفعت شخصی و خانوادگی است و گروه سوم مدیران جهادی، فعال، پاک دست و توانمند که همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم می کنند؛ مراجع نظارتی و نهادهای امنیتی باید از مدیران جهادی و سالم حمایت کنند تا در چارچوب قانون و با روش های میانبر بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه همراهی و همگامی قوای سه گانه از برکات شرایط فعلی است، افزود: باید دست در دست یکدیگر برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

استاندارفارس با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به این استان مصوبات بسیار خوبی داشته و نوید بخش ایجاد امید در استان است، گفت: در سطح استان مدیران بخش های مختلف اجرایی، قضایی و مجلس در کنار یکدیگر تلاش خواهند کرد با تحقق مصوبات سفر امید مردم را پررنگ تر کنند.

دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه چاره ای جز استفاده بیشتر از بخش خصوصی برای توسعه استان فارس نداریم، اظهارداشت: فربه تر شدن دولت امکان پذیر نیست و باید مسیر فعالیت بخش خصوصی سالم را برای اشتغال زایی و توسعه استان فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25771

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.