• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس:

مهارت تاب‌آوری برای مقابله با بحران‌ها تقویت شود

  • کد خبر : 25768
  • 28 مهر 1400 - 15:20
مهارت تاب‌آوری برای مقابله با بحران‌ها تقویت شود
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت:تقویت مهارت تاب‌آوری در برابر بحران‌ها ،ضرورت دارد و مهمترین راه افزایش این مهارت، آموزش و ارتقای توانایی‌های فردی و اجتماعی است.

 به گزارش سحاب پرس، پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در مطلب ارسالی چهارشنبه از قول سیده معصومه دستغیب افزود: برای افزایش سلامت روان افراد جامعه و خانواده ها نیاز است که هم افزایی بین مدرسین و افراد متخصص آموزش خانواده انجام گیرد تا در آموزش ها پیام های متفاوتی به خانواده ها ارسال نشود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس در دوره آموزشی تاب آوری فردی در برابر دشواری و بحران با تأکیدبر امر آموزش و ارتقای آگاهی جامعه  گفت: توسعه و پیشرفت کشور در گرو آموزش های صحیح و کاربردی و با توجه به مقتضیات زمان برای جامعه است. 

دستغیب با اشاره به افزایش آموزش های تخصصی به گروه هایی که مرجع و به عنوان مشاور یا تسهیل گر، مددکار و یا در مراکز اورژانس اجتماعی هستند اضافه کرد:آموزش ها باید در سطوح مختلف و به صورت کاملاً تخصصی و با موضوعات متناسب با بحران ها و مشکلات ارائه شودتا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

دوره آموزشی تاب آوری فردی در برابر دشواری و بحران  با هدف ارتقای سلامت روان برای افراد جامعه و خانواده ها در دفتر امور زنان و خانواده استانداری  با تدریس علی فیروزآبادی روانپزشک و روان درمانگر تحلیلی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  با حضور ۴۵۰ نفر  به مدت دو ساعت در بستر فضای مجازی  برگزار شد.

روابط عمومی استانداری فارس اعلام کرد که طبق نظرسنجی صورت گرفته ۸۰ درصد از مخاطبین از این دوره رضایت داشتند و درخواست تکرار چنین  دوره های تخصصی در حوزه سلامت را داشتند.این دوره آموزشی برای مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی، مشاورین مدارس، مشاورین مراکز مشاوره، فعالان حوزه زنان، اورژانس اجتماعی و افراد صاحب نظر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25768

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.