• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

اقدام ارزشمند قهرمان کشتی جهان/ کنگره شهدای فارس قدردانی کرد

  • کد خبر : 25738
  • 28 مهر 1400 - 12:48
اقدام ارزشمند قهرمان کشتی جهان/ کنگره شهدای فارس قدردانی کرد
در پی اقدام ارزشمند محمدرضا گرایی، قهرمان جهانی کشورمان در رشته کشتی فرنگی که مدال طلای خود را به شهدای گمنام اهدا کرد، کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس طی پیامی از این اقدام قدردانی کرد.

به گزارش سحاب پرس، طی روزهای اخیر محمدرضا گرایی، قهرمان جهانی کشورمان در رشته کشتی فرنگی که از اهالی شیراز است، مدال خود را به شهدای گمنام اهدا کرد؛ اقدامی ارزشمند و درخور توجه که می‌تواند تبدیل به الگویی برای قهرمانان تمام رشته‌ها شود.

در این زمینه کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس پیام قدردانی از کار ارزشمند این قهرمان شیرازی صادر کرد که در آن آمده است:

«منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت.

ایران، سرزمین فداکاری و ارزش‌های جاودان در سراسر دنیاست. سرزمینی که لاله‌ها و آلاله‌های سرخ رنگش مزین شده به نام شجاعت و فداکاری و قهرمانی. سرزمینی که شجاعت و فداکاری درهم تنیده‌اند و چون شاخه‌های سر برافراشته در آسمان دلاوری و مردانگی قد کشیده و نام نستوه ایران اسلامی را بر فراز قله‌های مردانگی و پهلوانی و ایثار علم کرده‌اند. قهرمانانی که در چهار دهه انقلاب، در عرصه‌های مختلف در دریای مواج پرتلاطم حماسه و قدرت و شجاعت و انسانیت غوطه‌ور شده و بی‌باک و جان بر کف، مدال‌های پیروزی سرخ و سفید فداکاری و قهرمانی خود را با خون و حماسه درهم آمیخته و تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند. جوانان پر استقامت و دلاوران میدان‌های بزمِ عارفانه و نبرد تن به تنِ حق علیه باطل که درس شجاعت را بر نماد پرچم‌های ایران اسلامی حکاکی کرده و دسته دسته در راه تحقق بیانات امامین انقلاب و ایران اسلامی قد خم نموده و آن‌ها را به گوش جان سپرده تا مجلای تجلی اسرار حق گردند و بدین سان صف کشیده‌اند تا امروز در میدان‌های رزم پهلوانان غیور این مرز و بوم، گردن برافراشته و حریفان را یکی پس از دیگری نقش بر سینه خاک نمایند.

همواره در این مرز و بوم شاهد شکوه و جلال عزیز مردانی هستیم که چشم و چراغ امت شده‌اند، گاه کبوتروار پر می‌کشند و گاه عقاب صفت در آسمان عظمت و پیروزی به پرواز درمی‌آیند تا به ارمغان بیاورند خنده و شادی مسرت‌بخشی بر لب‌های پدر روحانی و جسمانی ایران عزیزمان امام خامنه‌ای مد‌ظله‌العالی و سرافراز کنند سینه‌چاکانِ در بستر خاک آرمیدهِ هشت سال دفاع مقدس را.

تلفیقی از عهد و پیمان و گذشت و فداکاری و پیروزی در جوانان چندین دهه، طومار تاریخ در ازنای ایران اسلامی را زینت بخشیده است. دیروز جان بر کفان غیور، تاریخ آفریدند و امروز، دلاوران بازمانده از آن سفرکرد‌گان، سفیر شادی و پیروزی و صلح شده‌اند تا نوید بدهند که شکست در سرزمین ما امری محال است و پیروزی عهدی است که با خون خود بر قله‌های سر به فلک کشیدهِ ایران اسلامی حک می‌کنند.

بدین وسیله ارج می‌نهیم تلاش‌های پرمایه و گران‌بهای جناب آقای محمدرضا گرایی که با جوانمردی و شجاعت و نام‌آوری در جام جهانی کشتی فرنگی بار دیگر یادآور حماس پیروزمندانه هشت سال دفاع مقدس شده و برگ‌های طلایی و زرین دیگری را به تاریخ پر افتخار کشورمان مزین نمودند. پیروزی فاتحانه پیروزمردان عرصه کشتی که خوش درخشیدند و سرود ابهت و شکوه ستودنی ایران اسلامی را بار دیگر زمزمه‌وار بر سیمای جهانی رسانه‌های غرب و شرق نشاندند و پرچم الله‌نشانِ سه رنگِ ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده تا بار دیگر، عظمت و قهرمانی دلاورمردان این مرز و بوم را به یاد تمام جامعه جهانی آورند و جهشی پیروزمندانه از دل خاک و خون داشته باشند تا فاتحانه پرچم ایران بر فراز ستون‌های گیتی را به اهتزاز درآورند.

شهیدان همواره نظاره‌گر نسل جدید خود در میادین مبارزات جهانی هستند تا دعایشان بدرقه راه پهلوانان پیروز عرصه‌های رقابت باشد و یادشان مشوق مدال‌های رنگینی باشد که یکی پس از دیگری و با افتخار به گردن انسانیت و تاریخ آویخته می‌شود. شیر مادر و رنج پدر حلالتان باد دلاورمردان عرصه کشتی. مدال خوشرنگ پیروزی نسل شهیدان دیروز، قهرمانان امروز و دلاوران فردای ملت ارجمند ایران اسلامی، گوارای میهن عزیز و رهبر فرزانه‌مان باد».

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25738

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.