• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
مدیرعامل شرکت مسافربری گیتی پیما فارس:

کاهش خرید بلیط در باجه های فروش حضوری پایانه ها با وحود وب کیوسک

  • کد خبر : 2572
  • 11 اردیبهشت 1399 - 21:09
کاهش خرید بلیط در باجه های فروش حضوری پایانه ها با وحود وب کیوسک

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس؛ محمد مهدی صمیمی مدیر عامل شرکت گیتی پیما فارس با تاکید بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل مسافر اظهار داشت: […]

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس؛ محمد مهدی صمیمی مدیر عامل شرکت گیتی پیما فارس با تاکید بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل مسافر اظهار داشت: پس از شروع شیوع ویروس کرونا، اجرای دستورالعمل های جلوگیری از این بیماری در دستور کار شرکت ها و ما قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تمامی ناوگان این شرکت به وسیله مواد ضدعفونی کننده هر روز گند زدایی می شوند و در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی ظرفیت اتوبوس های vip به ۱۶ نفر و معمولی به ۲۲ نفر مسافر کاهش یافت که با نظارت و بازرسی مداوم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این روند ادامه دارد.

صمیمی در مورد رعایت نکات بهداشتی از سوی مسافرین گفت: با توجه به چالش کاهش مسافرین، تعداد ناوگان به یک چهارم ظرفیت کاهش پیدا کرده و میانگین مسافرین درون استانی به ۵ نفر و برون استانی به ۶ نفر رسیده است و ایشان اظهار نمود مواد بهداشتی شامل ماسک، دستکش و پد الکلی به مسافرین جهت جلوگیری از شیوع کرونا داده می شود.

مدیرعامل شرکت گیتی پیما فارس از کاهش خرید حضوری بلیت در باجه ها خبر داد و گفت: خرید اینترنتی بلیط از شروع شیو کرونا با افزایش روبرو بوده است. ۷۰ درصد مسافرین بلیط خود را از طریق اینترنتی تهیه می کنند و با راه اندازی وب کیوسک در سال گذشته، روند خرید حضوری درباجه های خرید بلیط کاهش یافته است زیرا جهت خرید بلیط به وب کیوسک ارجا داده می شوند و باعث برطرف شدن دغدغه ما نسبت به کارمندان خود گردیده که یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید.

وی در ادامه گفت: ایمنی اتوبوس و مسافر از مسائل بسیار با اهمیت برای شرکت و حمل و نقل استان است که در این خصوص ناوگان به مراکز معاینه فنی داری مجوز برای دریافت کارت معاینه فنی مراجعه کنند. با صدور دستورالعمل اداره راهداری و حمل و نقل، یک نفر مدیرفنی جهت بازبینی فنی اتوبوس ها قبل از سفر انتخاب شد و چنانچه ناوگان درحال حرکت را از نظر فنی تایید نکنند تحت هیچ شرایطی سفر صورت نخواهد گرفت و در صورت مشاهده با آن کارشناس فنی برخورد قانونی صورت می پذیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2572

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.