• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
رييس كل دادگستري فارس :

خیرین فارس جشن گلریزان آزادی زندانیان را با شکوه بیشتری برگزار خواهند کرد

  • کد خبر : 2566
  • 11 اردیبهشت 1399 - 21:03
خیرین فارس جشن گلریزان آزادی زندانیان را با شکوه بیشتری برگزار خواهند کرد
جلسه مقدماتي برگزاري جشن گلريزان آزادي زندانيان با حضور مدير كل صدا و سيماي مركز فارس ، مسولين قضايي استان، مسولين زندان و ستاد ديه در دادگستري استان فارس برگزار شد.

حجه الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این جلسه با اشاره به پیشگامی مردم فارس در احسان و نیکوکاری گفت: نمونه ی بارز این امر، جنبش فراگیر توزیع اقلام غذائی بین نیازمندان در استان و احسان مؤمنانه ی آنان و نیز بخشش طلب و تعهدات مالی بوسیله ی مردم در ایام تعطیلی کسب و کار ناشی از شیوع ویروس کروناست.
رییس شورای قضایی استان افزود: به موازات این کار جامعه نباید بدهکاران دربند را فراموش کند، افرادی که به دلیل اقتصادی ورشکسته یا بدهکار شده اند و با به علت یک سانحه ی غیر عمدی گرفتار و محبوسند و چشم به راه توجه و کمک مردم هستند.
عالی ترین مقام قضایی استان فضای معنوی ماه مبارک رمضان را فضای مناسبی برای عبادت و تزکیه و انجام اعمال خیر دانست و گفت: آزادی زندانیان نیز از عبادات و امور خیر است.
رییس کل دادگستری فارس در ادامه خاطر نشان کرد: هر سال خیرین فارس در ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی( ع) در جشنی با شکوه گرد هم جمع می شدند تا به زندانیان نیازمند کمک کنند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جشن گلریزان به گونه ای متفاوت اما وسیع تر برگزار خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد خیّرین فارس جشن گلریزان آزادی زندانیان را با شکوه بیشتری برگزار خواهند کرد.
این مقام قضایی از برگزاری این جشن با کمک صدا و سیما، مطبوعات و فضای مجازی خبر داد و خطاب به مردم فارس گفت: متمکنین برای آزادی زندانیان آستین همت را بالا بزنند ، آنها که به لحاظ مالی کم توان هستند با کمک اندک خود در این سنت حسنه مشارکت کنند.
وی تاکید کرد: توصیه به خیر خود شرکت در کار خیر است مردم حتی به اندازه ی ارسال یک پیام هم می توانند به تبلیغ و ترغیب سایرین در جهت کمک به نایزمندان بپردازند و با این اقدام در جنبش جشن گلریزان شرکت کنند.
قابل ذکر است در این جلسه مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دو نفر از معاونین دادگستری استان، مسولین اداره کل زندانها استان، ستاد دیه و مدیر روابط عمومی دادگستری استان هریک به بیان نظرات و برنامه های خود در جهت ارتقا و شکوه این مراسم پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2566

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.