• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری:

۲۰۰میلیارد تومان به طرح‌های حوزه بانوان فارس اختصاص یافت

  • کد خبر : 25616
  • 23 مهر 1400 - 18:50
۲۰۰میلیارد تومان به طرح‌های حوزه بانوان فارس اختصاص یافت
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت:اعتبارات بسیار خوبی در سفر استانی دولت به استان فارس اختصاص داده شد که می توان گفت حدود ۲۰۰میلیارد تومان به طور خاص به بخش بانوان اختصاص داده شده است .

به گزارش سحاب پرس، انسیه خزعلی روز جمعه در پایان سفر سه روزه خود به استان فارس در گفتگو با ایرنا اظهار کرد:اعتباراتی برای بازسازی مجموعه‌های ورزشی بانوان، بازسازی و ساخت مدارس برای دختران و تهیه تبلت برای بازماندگان از تحصیل اختصاص یافت  و لازم است مسئولین با مطالبه گری هرچه سریعتر کار را به ثمر برسانند و این اعتبارات را جذب کنند.

معاون  امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، افزود:حوزه بانوان در استان فارس در مقایسه با بسیاری از استان‌های دیگر در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد و بانوان این استان ظرفیت قابل توجهی در بخش کارآفرینی و انجام امور خیر دارند.

خزعلی در رابطه با تجربیاتش از سفر به استان فارس، گفت:تجربیاتی که مسئولان کشوری از سفر به استان‌های مختلف کشور به دست می‌آورند منحصر به فرد است. آنها می توانند مستقیما با اقشار مختلف صحبت کنند و با دیدگاه های گوناگون آشنا شوند.

وی ادامه داد: این تجربه در صورتی می‌تواند مؤثر باشد که محدودیت‌هایی برای برقراری ارتباط مستقیم ایجاد نشود. بدون شک تجربه حضور در بین مردم در قضاوت و تصمیم‌گیری‌های مسئولان تأثیرگذار است.

خزعلی اضافه کرد:وقتی با مردم بدون نامه‌نگاری و به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کنیم علاوه بر اینکه با دردها و مشکلات آنها آشنا می‌شویم، می‌توانیم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها را نیز شناسایی کنیم.

وی افزود: بدون تردید شناسایی افرادی که با دست خالی و بدون برخورداری از منابع مالی کافی می‌توانند کارآفرینی کنند و تقویت و توانمندسازی این افراد، کمک‌شایانی به بهبود شرایط جامعه خواهد کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری عنوان داشت: برخی مردم احساس می کنند دردها و نیازهایشان به گوش مسئولین نمی رسد و یا توانمندی هایشان ارج نهاده نمی‌شود اما ارتباط مستقیم مسئولین با آنها می تواند موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در آنها شود.

وی افزود: ممکن است این وقت گذاشتن برای ارتباط موجب شود که مسئولین از برخی برنامه‌هایشان عقب بیفتند اما همین که با این کار باعث تسکین و آرامش بخشی از جامعه شوند قدم مهمی برداشته اند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری  ادامه داد: وقتی مردم متوجه شوند حایل و حریمی بین آنها و مسئولین نیست اعتماد آنها افزایش می یابد و انگیزه و امید در جامعه بیشتر می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25616

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.