• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

بانوان بیضا دغدغه‌های خود را با معاون رئیس‌جمهور درمیان گذاشتند

  • کد خبر : 25610
  • 23 مهر 1400 - 10:29
بانوان بیضا دغدغه‌های خود را با معاون رئیس‌جمهور درمیان گذاشتند
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده شامگاه پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر استانی دولت به شهرستان بیضا سفر کرد و در این سفر به بررسی مشکلات بانوان عشایر و کشاورزان منطقه پرداخت.

به گزارش سحاب پرس، شهرستان بیضا پنج‌شنبه ۲۲مهرماه پذیرای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بود و انسیه خزعلی در این سفر پای صحبت و درد و دل بانوان عشایر و کشاورزان این شهرستان نشست.
مشکلاتی نظیر خشکسالی‌ها، کمبود علوفه برای دام، بیماری های دامی، نبود راه مناسب برای کوچ، کمبود نیازهای دارویی و درمانی و نبود امکانات لازم برای یکجا نشینی از مشکلات بانوان عشایر و کشاورزان در شهرستان بیضا به شمار می‌رود.
حضور در مراسم افتتاح گلخانه گل و گیاه زینتی  نیز از دیگر برنامه های معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان در سفر به این شهرستان بود. این گلخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع با تولید گل و گیاه زینتی (گل رز) که برای این طرح مبلغ ۴۲میلیارد ریال تسهیلات و ۳۵میلیارد ریال آورده نقدی هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۵ نفر از بانوان این شهرستان را فراهم آورده است.
خزعلی در ادامه سفر به شهرستان بیضا از مزرعه کشاورزی شهید آباد بازدید و با بانوان کشاورز در این مزرعه دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نوید پیگیری مشکلات بانوان عشایر و کشاورز این شهرستان و ارائه تسهیلات برای بهتر شدن شرایط زندگی آنها را داد و این سفر در نهایت با دیدار از دو بانوی عشایر دام دار که تمام امورات زندگی خود را از طریق دامداری و کوچ نشینی می گذرانند به پایان رسید. این مادر و دختر به تنهایی در وسط بیابان  به شیوه کوچ نشینی ییلاق و قشلاق زندگی می کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25610

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.