• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

رضایت ورزشکاران مدال‌آور فارس از دیدار با رئیس‌جمهوری

  • کد خبر : 25549
  • 22 مهر 1400 - 23:12
رضایت ورزشکاران مدال‌آور فارس از دیدار با رئیس‌جمهوری
ورزشکاران مدال‌آور و افتخارآفرین فارس با لبخند و چهره متبسم از نشست صمیمی با رئیس‌جمهوری در سفر استانی به شیراز خارج شدند.

به گزارش سحاب پرس، آنها در هفتمین سفر استانی فرصت یافتند که به صورت مستقیم با رئیس‌جمهوری، مسائل و خواسته‌های خود را با هدف تداوم روند  قهرمانی و موفقیت بیان کنند.
محمدرضا گرایی فرنگی‌کار استان فارس که در مسابقات بین‌المللی درخشیده است،‌ گفت: اینکه دو روز بعد از بازگشت موفق از مسابقات جهانی کشتی فرنگی در نروژ، موفق شدم با رئیس‌جمهوری صحبت کنم.
وی اظهار داشت:‌ موجب خوشحالی ما است که رئیس‌جمهوری در سفر استانی خود زمانی را به ورزشکاران استان اختصاص داد و این مایه امیدواری و تقویت روحیه ما است که در میادین بین‌المللی آینده نیز برای کشورمان افتخار آفرین باشیم.
ساره جوانمردی دارنده سه مدال طلای پارالمپیک و پرچمدار کاروان ورزشی ایران در اختتامیه پارالمپیک توکیو نیز گفت:‌ این دیدار صمیمانه اولین بار اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم تبعات مثبت این دیدار را داشته باشیم.
فرانک پرتو آذر ورزشکار شیرازی عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران نیز گفت: دیدار با رئیس‌جمهوری ، فرصتی است که ورزشکاران خیلی صمیمانه تر درخواست‌ها و انتظاراتشان را برای بهبود عملکرد ورزش کشور عنوان کنند که این اتفاق در سفر رئیس‌جمهوری به شیراز رخ داد.  

رئیس جمهوری پنجشنبه در دیدار با افتخارآفرینان عرصه ورزش فارس با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز در رقابت‌های اخیر ورزشی جهانی، بسیار خوش درخشید و همچون ایران نام‌آور شد، به وزیر ورزش دستور داد: پاداش‌های قهرمانان ورزشی سریع پرداخت شود.
آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در  دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزشی استان فارس خطاب به آنها گفت:‌ دولت موظف است دغدغه‌های شما قهرمانان از جمله اشتغال و مسکن را تامین کند تا بتوانید با تمرکز بر تمرینات ورزشی، مهارت‌های خود را ارتقا دهید و موفقیت‌های بزرگتر کسب کنید.
دکتر رئیسی همچنین در واکنش به درخواست قهرمانان ورزشی درباره تأمین مسکن گفت: دولت سیزدهم برنامه گسترده و جامعی برای تأمین مسکن برای آحاد مختلف جامعه دارد و حتماً تلاش خواهد کرد مسکن قهرمانان ورزشی نیز تامین شود.

رئیس جمهوری پنجشنبه در آغاز سفر استانی به فارس،‌در بازدیدهای سرزده ای به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز رفت و ضمن بازدید از کارخانه تعطیل آزمایش، در جمع مردم روستای کناره مرودشت و دامداران و کشاورزان منطقه حضور یافت و با آنها رو در رو گفت و گو کرد. بازدید از کارخانه در حال احداث کاغذسازی فارس و زیارت آرامگاه حافظ شاعر بلندآوازه ایران، برنامه دیگر قبل از ظهر پنجشنبه رئیس جمهوری بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25549

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.