• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
استاندار فارس؛

روحیه کمک و همدلی همواره در مردم فارس جاری و ساری است / کمک ارزشمند اعضای اتاق بازرگانی فارس به بیمارستان های فارس

  • کد خبر : 2554
  • 11 اردیبهشت 1399 - 20:43
روحیه کمک و همدلی همواره در مردم فارس جاری و ساری است / کمک ارزشمند اعضای اتاق بازرگانی فارس به بیمارستان های فارس
استاندار فارس گفت: مردم فارس و شیراز از دیرباز در نوع دوستی، کمک در شرایط بحرانی و همدلی پیشگام بوده اند و از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور و استان فعالان اقتصادی، گروه های جهادی، انجمن ها و عموم مردم و خیران دوشادوش یکدیگر حضور موثری برای رفع نیاز نیازمندان داشتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، عنایت الله رحیمی در آیین اهدای محموله پزشکی و بهداشتی اعضای اتاق بازرگانی فارس به بیمارستان های علوم پزشکی استان بیان کرد: روحیه همدلی و نوعدوستی مردم فارس قابل تحسین است و بار دیگر مردم فارس در دوران شیوع بیماری کرونا برگ زرین دیگری در تاریخ رقم خواهند زد.
وی با اشاره به تبعات اقتصادی بیماری کرونا در استان افزود: عمده فعالیت بنگاه های اقتصادی ما در حوزه اشتغال در استان در بخش خدمات است که بیشترین آسیب اقتصادی استان نیز در این بخش به بنگاه هایی که بین ۱ تا ۵۰ نفر اشتغال داشته اند، ایجاد شده است.
رحیمی اظهارداشت: در دوران شیوع بیماری کرونا دولت اقدامات حمایتی از جمله ارائه کمک هزینه معیشتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار، ارائه وام یک تا دو میلیون تومانی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، امکان استفاده بیش از ۷۰ هزار نفر از بیمه بیکاری را در استان فارس انجام داده است.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم در حد توان قسمتی از خسارات مردم را جبران کنیم اضافه کرد: امروز کشور با دو مقوله مهم سلامت و معیشت روبرو شده است که تلاش می کنیم در استان هر دو موضوع با دقت و حساسیت لازم مد نظر قرار گیرد و اقدامات مناسبی برنامه ریزی و اجرا کنیم.
رحیمی با تقدیر از حمایت و اقدامات نیک اندیشانه اعضای اتاق بازرگانی فارس در کمک به مردم در دوران شیوع بیماری کرونا ادامه داد: مردم فارس کمک های زیادی برای جبران خسارت های ناشی از بیماری کرونا در استان داشتند که پتانسیل و توانمندی مردم فارس در رسیدگی به آسیب دیدگان کرونا بالاست لذا تلاش می کنیم ساماندهی و هدفگذاری درست و اثرگذاری برای این کمک ها داشته باشیم.
در این آیین محموله شامل تعداد ۶۲ دستگاه ونتیلاتور، ۲۶۵ هزار شیشه محلول ضد عفونی کننده دست، ۷۶ هزار عدد ماسک مناسب بیمارستانی، هزار و ۵۰۰ دست گان های آی سی یو ضد عفونی شده، هزار و ۵۰۰ عدد شیلد های مصرفی پرسنل بیمارستان، ۸ هزار جفت دستکش معاینه، ۸ دستگاه تب سنج دیجیتال و ۲۳۸ گالن ۲۰ لیتری محلول مورد نیاز مراکز درمانی و خانه های بهداشت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از سوی اعضای اتاق بازرگانی فارس به دانشگاه های علوم پزشکی استان اهدا شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2554

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.