• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
رئیس سازمان اورژانس فارس؛

انجام بیش از ۶۹۰۰ هزار ماموریت امدادی اورژانس فارس در فروردین ۹۹

  • کد خبر : 2538
  • 09 اردیبهشت 1399 - 21:16
انجام بیش از ۶۹۰۰ هزار ماموریت امدادی اورژانس فارس در فروردین ۹۹
در فروردین ماه ماموریت های سازمان اورژانس فارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس فارس، دکتر محمدجواد مرادیان با بیان این خبر گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس از ۳۰ بهمن در کشور و افزایش تعداد درخواست امداد از اورژانس ۱۱۵، در فروردین ماه ۶ هزار و ۹۶۳ ماموریت توسط تیم های امدادی اورژانس فارس انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان اورژانس فارس همچنین از افزایش تعداد تماس و مشاوره در ماه گذشته خبر داد و گفت: با تلاش کارشناسان مرکز پیام اورژانس شیراز ۵۷ هزار و ۳۰۴ تماس و ۱۷ هزار و ۷۹۸ مشاوره انجام شده است که به ترتیب ۳۱ و ۲۶۸ درصد افزایش داشته ایم.

وی در ادامه با اشاره به کاهش حوادث ترافیکی در فروردین ماه گفت: در فروردین ماه ۱۱۲۲ حادثه ترافیکی شهری و ۹۵۰ حادثه ترافیکی جاده ایی توسط تیم های اورژانس فارس امدادرسانی شد که به ترتیب ۳۹ و ۳۳ درصد کاهش داشته است.

دکتر مرادیان همچنین افزود: در حوادث ترافیکی فروردین ماه ۲ هزار و ۲۴۰  نفر مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش داشته است و از مجموع مصدومین ۷۰۸  نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۱۷۳۲ نفر به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.

رئیس سازمان اورژانس فارس در ادامه گفت: متاسفانه در حوادث ترافیکی ماه گذشته در استان ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد کاهش داشته ایم.

وی در انتها گفت: امروزه مبارزه با کرونا ویروس در جبهه سلامت کشور تبدیل به بزرگترین دغدغه کادر درمان شده است و اورژانس ۱۱۵ همواره در راس این مبارزه حضور داشته است و در سخت ترین لحظات در کنار مردم بوده و خواهد بود از آحاد مردم خواهشمندیم کرونا را جدی بگیرند و در خانه بمانند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2538

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.