• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 25185
  • 22 مهر 1400 - 21:29
اخبار پلیس فارس – ۲۲ مهرماه  ۱۴۰۰

 توقیف پژو حامل ۱۸۱ کیلو تریاک در “نی‌ریز” فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸۱ کیلو تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در محور “سیرجان-شیراز” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی “نی‌ریز” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “سیرجان-شیراز” به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون […]

 توقیف پژو حامل ۱۸۱ کیلو تریاک در “نی‌ریز”

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸۱ کیلو تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در محور “سیرجان-شیراز” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی “نی‌ریز” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “سیرجان-شیراز” به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند که راننده اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۸۱ کیلو تریاک کشف شد، عنوان داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار “حبیبی” تاکید کرد مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان بدانند استان فارس محل امنی برای اقدامات مجرمانه آنها نبوده و پلیس با آنان برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

ویزیت رایگان شهروندان در درمانگاه انتظامی فسا

در پنجمین روز از هفته ناجا، شهروندان مراجعه کننده به درمانگاه صاحب الزمان (عج) فسا توسط پزشک معالج، به صورت رایگان ویزیت شدند.

برگزاری همایش دواستقامت “حریم امنیت و ولایت “

به همت معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس و در پنجمین روز از هفته ناجا همایش دو استقامت حامیان حریم امنیت و ولایت از گلزار شهدای دار الرحمه شیراز تا امام زاده سید محمد واقع در بلوار ابوذرغفاری برگزار گردید.

گفتنی است در پایان این مراسم به نفرات برتر و برگزیده جوایزی اهداء شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در”آباده”

فرمانده انتظامی “آباده” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب آباده با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از محله‌های شهرستان آباده در منزل خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مدارک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “آباده” با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی مرودشت

به مناسبت هفته ناجا، فرمانده انتظامی “مرودشت” با خانواده شهدا، جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی در این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرشید زینلی” و هیئت همراه در ششمین روز از هفته ناجا با خانواده‌های شهید “نعمت‌اله قائدیان”، جانباز “نوروز شعبانی” و همکار بازنشسته “عبداله برزگر” دیدار و گفت‌وگو کردند.

گفتنی است فرمانده انتظامی مرودشت در طی این دیدارها با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید و نیز جانباز سرافراز نیروی انتظامی و همکار بازنشسته تقدیر و قدردانی به عمل آورد .

دیدار با خانواده شهید جهانبخش میرزایی در “کوه چنار” 

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” در دیدار با خانواده شهید “جهانبخش میرزایی” گفت: امنیت امروز جامعه حاصل ایثارگری و فداکاری‌های شهیدان و جانبازان است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پنجمین روز از هفته ناجا به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، سرهنگ “لطف‌الله محمّدی” به اتّفاق فرماندار، مسؤل جمعیت هلال احمر و تعدادی از مسئولان این شهرستان با خانواده شهید “جهانبخش میرزایی” در شهر نودان  از توابع کوه چنار دیدار کردند.

سرهنگ “محمدی” در این دیدار افزود: ما هر چه داریم از شهیدان است و نظم و امنییت کنونی جامعه جز با فداکاری این عزیزان جان برکف حاصل نمی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه حاصل رشادت و جانفشانی شهیدان و جانبازان است، گفت: رسیدگی به امور و مشکلات خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است و تک تک ما باید با تمام قدرت نسبت به رفع مشکلات این عزیزان گام برداریم .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: رسیدگی و دلجویی از این عزیزان نباید فقط به مناسبت‌های ملی و مذهبی محدود شود بلکه همیشه و همه جا باید به این وارثان شهدا رسیدگی شود.

سرهنگ “محمّدی” بیان داشت: امروز ما باید رهرو راه شهیدان باشیم و برای اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی، همه تلاش خودمان را به کار بگیریم تا به نوعی ادامه دهنده مسیر شهیدان گرانقدر انقلاب، جنگ تحمیلی و شهیدان امنیت باشیم.

گفتنی است شهید “جهانبخش میرزایی” در ۲۷  مهرماه سال ۶۸ در کردستان و در درگیری با منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدار مدیر کل و رئیس پلیس فرودگاه لارستان با فرمانده انتظامی به مناسبت هفته ناجا

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی لارستان و رئیس پلیس آن مجموعه با حضور در ستاد فرماندهی با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.                 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لارستان در این دیدار بیان کرد: ماموران انتظامی در کنار کارکنان پلیس فرودگاه آماده ارائه خدمات و کمک به امنیت و آرامش مطلوب به مردم و مسافران هستند.

در ادامه مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت:خدمت به خلق در هر نقطه از سرزمین ایران اسلامی مقدس است؛ لیکن خدمت در ناجا حساسیت خاص می‌طلبد و شما ماموران از تمام توان خود برای حفظ امنیت و آرامش مردم مایه می‌گذارید و این خود جای تقدیر و تشکر دارد.

دیدار فرمانده انتظامی لارستان با همکار بازنشسته درهفته ناجا

فرمانده انتظامی لارستان به همراه تعدادی از کارکنان با حضور در منزل همکار بازنشسته ستوانیکم “علی سهرابی” از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “داود امجدی” در این دیدار همکاران بازنشسته را سرمایه ارزشمند هر سازمانی برشمرد و گفت: تجلیل و قدردانی از سال‌ها خدمت گذاری و تلاش عزیزان بازنشسته کوچکترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: غفلت از بازنشستگان شایسته نیروی انتظامی نبوده و ما باید در افزایش عظمت و ارتقاء منزلت بازنشستگان تلاش کنیم.

سرهنگ “امجدی” عنوان داشت: هدف از این دیدار ارتقاء شأن و منزلت اجتماعی کارکنان بازنشسته بوده و این رفتارها موجب همبستگی بیشتر آنان با سازمان می شود.

این مقام انتظامی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی کارکنان، خدمت‌گذاران و حافظان نظم و امنیت در جامعه، از تلاش وی در زمان اشتغال و خدمات رسانی در حوزه نظم و امنیت با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی کرد.

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر داراب با فرمانده انتظامی به مناسبت هفته ناجا

به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا شهردار و اعضای شورای شهر داراب با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار دکتر “جواد ملک جمشیدی” ضمن تبریک گرامیداشت هفته ناجا و تعامل مطلوب شهرداری با پلیس، در خصوص روان سازی ترافیک و کاهش آسیب‌های اجتماعی نکاتی مطرح و از امنیت خوبی که در سطح شهرستان ایجاد شده است از مجموعه انتظامی تقدیر کردند.

در ادامه سرهنگ “علیرضانوشاد” با اشاره برخی از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان از جمله وضعیت معتادین متجاهر، گفت: لازم است تا همه دستگاه ها و نهادها در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم شهردار داراب با اهداء هدایایی از فرمانده انتظامی این شهرستان تجلیل کرد.

دیدار رئیس دادگستری و دادستان خنج  با فرمانده انتظامی به مناسبت هفته ناجا

به مناسبت هفته ناجا، رئیس دادگستری و دادستان خنج با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خنج ضمن حضور در ستاد فرماندهی و تبریک هفته ناجا، از عملکرد پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان ابراز رضایتمندی کردند.

در ادامه سرهنگ “محمد بردبار” ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه اول سال جاری، از تعامل ایجاد شده بین این دو مجموعه تقدیر کرد.

خدا قوت دانش‌آموزان فسا به پلیس

همزمان با هفته ناجا جمعی از دانش آموزان دبستانی فسا با اهدا شاخه گل، هفته ناجا را گرامی داشته و از زحمات پلیس قدردانی کردند.

تجلیل رئیس آموزش و پرورش پاسارگاد  با فرمانده انتظامی این شهرستان

رئیس آموزش و پرورش “پاسارگاد” با حضور در ستاد فرماندهی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: امنیت بسیار خوب در سطح جامعه و به مراتب در سطح این شهرستان مرهون زحمات شبانه روزی پلیس هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آقای “مرادی” در این دیدار اظهار داشت: امنیت، پایه و اساس همه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است و مردم نیروی انتظامی را پناهگاه خودشان می دانند؛ چرا که پیشرفت و توسعه در سایه امنیت و آسایش به وجود می آید.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب فرمانده و کارکنان انتظامی در مناسبت های مختلف سال به ویژه در این ایام کرونایی، از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت قدردانی کرد.

رئیس آموزش و پرورش “پاسارگاد” افزود: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و عدم امکان بهره‌مندی دانش آموزان و معلمان از آموزشهای حضوری پلیس در مدارس، آمادگی این مجموعه را در بهره‌مندی از این آموزش‌ها به صورت مجازی اعلام کرد.

در ادامه سرهنگ “مصطفی توکلی” از تعامل و همکاری‌های مستمر آموزش و پرورش با مجموعه انتظامی در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی در مدارس و آموزشگاه‌های دولتی در قبل از کرونا تقدیر و تشکر کرد.

گزارش تصویری از تبلیغات محیطی در شیراز به مناسبت هفته ناجا

به منظور بزرگداشت هفته ناجا، معاونت اجتماعی استان اقدام به انجام تبلیغات محیطی در نقاط مختلف شهر شیراز کرد.

دیدار شورای تامین شهرستان “زرین دشت” با فرمانده انتظامی به مناسبت هفته ناجا

اعضای شورای تامین شهرستان “زرین‌دشت” با حضور در ستاد فرماندهی، با سرهنگ “حمیدرضا صالحی‌فرد” و جمعی از فرماندهان دیدار و ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان انتظامی در خصوص تامین نظم و امنیت و تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی،با اهدا لوح از آنان تقدیر کردند.

پخش زیرنویس‌های آموزشی ازسیمای مرکز فارس به مناسبت هفته ناجا

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پخش زیرنویس‌های تلویزیونی آموزشی و اطلاع رسانی پلیس در طول هفته ناجا خبر داد.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های همگانی به شهروندان، پیام‌های آموزشی در قالب زیرنویس تلویزیونی از سیمای مرکز فارس در طول هفته ناجا در حال پخش می‌باشد.

وی گفت: با هماهنگی صداوسیما، این پیام‌ها که حاوی مطالب آموزشی واطلاع رسانی می‌باشد در طول هفته ناجا و در برنامه های مختلف سیما برای آگاه سازی و ارتقاء سطح آگاهی های انتظامی و اجتماعی شهروندان پخش می‌شود.

تقدیر جانباز ۷۰ درصد از فرمانده انتظامی

آقای “حاج موسی بهزادی” جانباز ۷۰ درصد دوران ۸ سال دفاع مقدس با حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، ضمن تقدیر از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت، هفته ناجا را به سرهنگ “محمد نیکبخت” فرمانده انتظامی ممسنی و کارکنان زیر مجموعه با اهدا لوح و دسته گل تبریک گفت.

دیدار با خانواده شهید “محمد رضا اسکندری”  در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته ناجا با خانواده شهید “محمد رضا اسکندری ” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدعلی فرهادی” در این دیدار گفت: خانواده‌های معظم شهدا، پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند و مادران شهدا ستون خیمه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی افزود: ما امروز با تجلیل از خانواده شهدا، عهدی دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهدا می‌بندیم و از خدا می‌خواهیم در این راه به ما کمک کند.

فرمانده انتظامی ارسنجان تکریم خانواده‌های معظم شهدا را مصداق پاسداشت ایثارگری و جانفشانی شهدای والامقام دانست و افزود: صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا ستودنی و مصداق جهاد در راه خداست.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء هدایایی از خانواده شهید “محمدرضا اسکندری” قدردانی و دلجویی به عمل آمد.

برگزاری نشست علمی، تخصصی  در فارس

به مناسبت هفته ناجا نشست علمی، تخصصی با حضور اساتید دانشگاهی، روسا و کارشناسان تعدادی از ادارات با موضوع “نقش مشاوره و مددکاری اجتماعی در ارتقاء امنیت روانی- اجتماعی جامعه” در معاونت اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این نشست که با حضور دکتر “علیرضا فیلی” رئیس سازمان نظام روانشناسی استان، سرکار خانم “فرمانی” رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی، دکتر “بابایی زاده” کارشناس معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دکتر “فتاحی” استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه کرج، سرهنگ “عزیزی” رئیس دفتر تحقیقات کاربردی و سرکار خانم “سیده طاهره حسینی” مدیر مرکز مشاوره و کارشناسان مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس فارس برگزار شد، کارشناسان و اساتید حاضر در جلسه پیرامون نقش و اهمیت مشاوره و تاثیر آن بر ارتقاء امنیت روانی، اجتماعی جامعه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است به منظور ارتقاء فرهنگ مشاوره و مددکاری و تاثیرگذاری هرچه بیشترِ خدمات مشاوره و مددکاری در جامعه، موضوعاتی به تصویب رسید و در پایان کارگاه کتاب مرکز مشاوره پلیس فارس با موضوع  “مواد مخدر، آسیب‌ها و چالش‌ها” رونمایی شد. 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25185

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.