• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
7

اخبار پلیس فارس – ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 25183
  • 21 مهر 1400 - 21:22
اخبار پلیس فارس – ۲۱ مهرماه  ۱۴۰۰

برگزاری همایش امنیت، اقتدار و آرامش در فارس به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، همایش امنیت، اقتدار و آرامش با حضور فرمانده انتظامی استان و ریش سفیدان، معتمدان و متنفذین در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در این مراسم طی سخنانی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی […]

برگزاری همایش امنیت، اقتدار و آرامش در فارس

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، همایش امنیت، اقتدار و آرامش با حضور فرمانده انتظامی استان و ریش سفیدان، معتمدان و متنفذین در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در این مراسم طی سخنانی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال این هستند که با توطئه ها و بهانه های مختلفی در بین اقوام مختلف این مرز و بوم اختلاف بیندازند.

وی با بیان اینکه شما بزرگوران و معتمدان و متنفذان برای ما بسیار قابل احترام و مایه افتخار هستید، افزود: نیروی انتظامی به این دلیل شکل گرفته است که بتواند خدمات خوبی به آحاد جامعه ارائه دهد و در این مسیر شما عزیزان می توانید پلیس را همراهی و کمک کنید.

فرمانده انتظامی استان فارس هدف از برگزاری این جلسه را افزایش تعامل و همکاری و تقدیر و تشکر از بزرگان و معتمدان اقوام مختلف عنوان کرد و گفت: دین ما ، دین مهربانی و دوست داشتن است و شما بزرگان باید اختلافات به وجود آمده در بین اقوام خود را با تعامل و همکاری و بزرگی کردن خاتمه دهید.

در ابتدای این مراسم، نمایندگان اقوام مختلف ضمن تبریک هفته ناجا، از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی در راستای تأمین امنیت و ارتباط و تعامل خوب فرماندهی انتظامی استان فارس با طوایف و اقوام تقدیر و تشکر و به فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان هدایایی به رسم یادبود اهدا کردند.

در پایان، توسط فرمانده انتظامی استان فارس با اهدا تندیس از بزرگان، ریش سفیدان و متنفذان اقوام مختلف تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران با فرمانده انتظامی استان فارس

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران با سردار “رهام بخش حبیبی” دیدار و ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نیروی انتظامی، هفته ناجا را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، امیر خلبان” مسعود جعفری” و هیأت همراه با حضور در دفتر سردار “حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس، از زحمات و تلاش های کارکنان انتظامی استان تشکر و هفته ناجا را تبریک گفت.

تجلیل از خیرین امنیت ساز در شیراز

در چهارمین روز از هفته ناجا با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان از خیرین امنیت‌ساز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد سردار “یوسف ملک‌زاده” بیان کرد: دستیابی به امنیت پایدار و اینکه مردم در آرامش و آسایش به امورات خود رسیدگی کنند در کنار همت و تلاش پلیس، مستلزم مشارکت همگانی و احساس مسئولیت جمعی است.

وی افزود: خیرین امنیت ساز با حمایت های خود بستر بروز جرایم و آسیب های اجتماعی که تهدیدی جدی برای سلامت و نشاط جامعه است را از بین برده و ارمغان آور افزایش احساس آرامش و توسعه امنیت اجتماعی هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه خیرین امنیت ساز نقش موثر و کلیدی در حفظ سلامت جامعه و امنیت دارند، گفت: حفظ امنیت اجتماعی و خدمت رسانی به مردم از مهمترین وظایف پلیس می باشد.

سردار “ملک‌زاده” تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل روز افزون خیرین امنیت ساز،دغدغه پلیس در تامین و حفظ امنیت کاهش یابد و امنیت پایدار و توسعه یافته برقرار باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه از تعدادی خیرین امنیت ساز تجلیل به عمل آمد.

همه اقشار جامعه در نظم و امنیت نقش دارند

جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر ترویج آموزش همگانی در رانندگی، گفت: همه اقشار جامعه به سهم خود در نظم و امنیت نقش دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یوسف ملک زاده” در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی که به مناسبت هفته ناجا و در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با تعامل و همکاری سایر دستگاه های مسئول در حوزه راهنمایی و رانندگی، با هوشمند سازی و ارائه آموزش های همگانی فرهنگ رانندگی را در جامعه ارتقاء دهیم.

وی افزود: با توجه به شعار هفته ناجا در سال جاری با عنوان “پلیس هوشمند، امنیت پایدار”، نیروی انتظامی با آماده کردن زیر ساخت های سیستمی و الکترونیکی به دنبال آن است تا حضور فیزیکی مردم در اماکن انتظامی را کاهش دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس طرح همیاران پلیس را یکی از طرح های موفق نیروی انتظامی در حوزه راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود در راستای کاهش حوادث رانندگی که یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال های اخیر بوده است، اقدام کنیم.

سردار ملک زاده یکی از مشکلات و آسیب ها را جزیره ای عمل کردن در موضوعات مختلف عنوان کرد و افزود: همه دستگاه های مربوطه در حوزه راهنمایی و رانندگی، باید به صورت یکپارچه در کنارهم باشند و نسبت به عملیاتی کردن اقدامات در راستای کاهش حوادث رانندگی اقدام کنند.

در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر از نمونه های ترافیکی در حوزه های مختلف ، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش با فرمانده انتظامی استان فارس

مدیر کل آموزش و پرورش استان با سردار “رهام بخش حبیبی” دیدار و هفته ناجا را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر ” فرهاد اسماعیلی” و هیأت همراه با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان فارس، ضمن تبریک هفته ناجا، از زحمات و تلاش های کارکنان انتظامی استان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

برگزاری مراسم تجلیل از مروجان آموزش همگانی در شیراز به مناسبت هفته ناجا

همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا (پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی، امنیت اجتماعی)، مراسم تجلیل از مروجان آموزش همگانی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یوسف ملک زاده” در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ناجا، بیان داشت: ارتقاء فرهنگ عمومی و آموزش‌های همگانی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ایجاد امنیت اجتماعی و فردی است و باعث کاهش وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش‌های حقوق شهروندی و عمومی برای آحاد جامعه، اظهار داشت: بدون شک کاهش جرایم در گرو شناخت عوامل موثر در وقوع جرم نهفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: بسیاری از جرایم به دلیل عدم آگاهی عمومی و سهل انگاری در برابر تهدیدات به وجود آمده رخ می‌دهد که ضرورت دارد به این امر توجه ویژه شود.

سردار “ملک زاده” با بیان اینکه مربیان آموزش و نهادهای فرهنگی به عنوان طیف با نفوذ و فرهنگ‌ساز جامعه هستند، افزود: با ترویج فرهنگ زندگی اجتماعی و آگاه سازی و آموزش مستمر مردم در خصوص عواقب، مشکلات و معضلات اجتماعی، می‌توان به بالا بردن سطح آرامش عمومی و امنیت اجتماعی آنها کمک شایانی کرد.

در ادامه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در حوزه آموزش همگانی با صدا و سیما، رسانه ها، سازمان ها و نهادهای مختلف در تعامل و تشریک مساعی هستیم، اظهار داشت: معاونت اجتماعی به صورت هدفمند با رصد مشکلات و معضلات جوامع هدف خود و اولویت سنجی آنها به مشکلاتی می پردازد که عامه مردم با آن مواجه هستند.

سرهنگ “کاووس محمدی” با اشاره به اینکه ماهیت آموزش همگانی روشن کردن افکار عمومی جامعه است، افزود: ما در آموزش همگانی به دنبال پایین آوردن کمیت جرایم در جامعه هستیم؛ چرا که معتقدیم با رعایت نکات اصولی که شاید به ظاهر هم پیش پا افتاده به نظر برسد مانع از وقوع بسیاری از حوادث شد.

گفتنی است در این مراسم ۴۰ نفر از مروجان آموزش همگانی پلیس و کارشناسان دستگاه‌هایی که در راستای ارائه آموزش‌های پیشگیرانه بیشترین همکاری و فعالیت را با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس داشتند تجلیل شدند.

نشست مشترک فرمانده انتظامی جهرم با دهیاران، بخشداران و اعضای شوراهای شهر و روستا

فرمانده انتظامی “جهرم” در نشست با دهیاران، بخشداران و اعضای شوراهای شهر و روستا، گفت: دهیاران بازوان توانمند نیروی انتظامی در افزایش احساس امنیت روستائیان و پیشگیری از جرایم در مناطق روستانشین هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این نشست سرهنگ “خسرو رزمجویی” با بیان اینکه تعامل و همکاری شوراها، دهیاران و بخشداران با پلیس زمینه‌ساز امنیت پایدار است، بیان کرد: پلیس به دلیل نقش اجتماعی خود نیازمند همراهی و مشارکت مردم به صورت مداوم و همیشگی بوده و هر جا شهروندان نقش مسئولانه‌ای را ایفا کردند و همکاری لازم با پلیس داشتند آن منطقه از امنیت و آسایش بهتری برخوردار بوده است.

در ادامه فرماندار شهرستان جهرم ضمن تبریک هفته ناجا، خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان نماد افتخار و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است.

آقای “مهدی شفیعیان” به جایگاه مهم نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و گفت: کارکنان ناجا در تامین امنیت جامعه و ارتقاء آرامش مردم ماموریت خطیری بر عهده دارند که اجرای موثر این ماموریت مستلزم مشارکت و همدلی سازمان‌های مختلف است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی در پیشگیری از جرائم و برقراری امنیت، عنوان داشت: شوراها و دهیاران روستاها آماده هرگونه همکاری بیشتر و مستمر با نیروی انتظامی در بحث امنیت می باشند.

در پایان بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران نظرات خود را در راستای مشکلات سطح شهرستان و ارائه راهکار بیان و آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری با پلیس اعلام کردند. 

دیدار رئیس دادگستری و دادستان کازرون با فرمانده انتظامی

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب کازرون با حضور در ستاد فرماندهی با اهدا لوح تقدیر از فرمانده انتظامی این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار آقای “مصطفی انصاری‌فرد” ضمن تبریک هفته ناجا، اقتدار توام با رأفت و مهربانی را شاخصه مهم پلیس اسلامی برشمرد و بیان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضا در کنار هم می‌توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه‌ها برای مردم و اجتماع باشند و با ایجاد چنین شرایطی مردم می‌توانند احساس امنیت خوبی داشته باشند.

رئیس دادگستری کازرون ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و اقدامات شایسته پلیس در ایجاد نظم، ‌امنیت و آسایش مردم، کاهش و کنترل جرایم را بازخورد اقدامات مثبت نیروی انتظامی و ثمره تلاش شبانه روزی پلیس دانست و گفت: از مأموریت‌های ناجا حمایت کامل و پشتیبانی قانونی خواهیم کرد.

در ادامه سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضا به جهت تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: نیروی انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار همراه با مهربانی در خدمت آسایش و آرامش مردم بوده و مقتدرانه در انجام رسالت خود مصمم خواهد بود.

کشف کالای قاچاق در “زرین‌دشت”

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” از کشف ۲ هزار و ۳۰۰ عدد انواع لوازم برقی قاچاق در بازرسی از یک سواری سمند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی‌فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری “۱۲ دبیران” حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری سمند حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۳۰۰ عدد انواع لوازم برقی خارجی قاچاق کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ویزیت رایگان بیماران به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، دکتر “علیرضا خادمی” پزشک معتمد نیروی انتظامی در ارسنجان اقدام به ارائه ویزیت رایگان به شهروندان کرد.

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارج نهادن به  تلاش های پلیس  است

شهردار منطقه ۲ شیراز در دیدار با رئیس پلیس آگاهی استان هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارج نهادن به تلاش ها ی پلیس دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی شهردار منطقه ۲ به همراه جمعی از معاونان با حضور در پلیس آگاهی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: عملکرد خوب و مطلوب مجموعه پلیس آگاهی استان باعث شده است تا دست سارقان، کلاهبرداران و متجاوزان قطع شده و شهروندان با خیال آسوده به زندگی روزمره خود بپردازند.

دکتر “شهریاری” افزود: هدف از این دیدار و حضور تعدادی از اعضای شورای شهر در پلیس آگاهی به پاس تقدیر از زحمات، مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه پلیس آگاهی استان است.

در ادامه رئیس پلیس آگاهی استان فارس ضمن عرض خیر مقدم، گفت: وظیفه ذاتی پلیس آگاهی برقراری نظم و امنیت و دستگیری سارقان، قاتلان، کشف جرم و دستگیری مجرمان است و این مجموعه در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: انهدام باندهای سرقت منزل، مغازه و خودرو، دستگیری سارقان حرفه ای، دستگیری جاعلان و کلاهبرداران و متجاوزان به حقوق شهروندان از جمله فعالیت‌های پلیس آگاهی در یک سال اخیر بوده است.

سرهنگ “حبیبی” افزود: در راستای امنیت پایدار نیاز به حرکت پلیس به سمت هوشمند سازی می‌باشد که به حمدالله پلیس آگاهی در این راستا اقدامات موثری انجام داده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اکثر جرائم در مرکز استان از نوع خرد می‌باشد نیاز است سایر سازمان ها به ویژه شهرداری و شورای شهر در راستای یشگیری از جرائم علی الخصوص سرقت نسبت به نصب و ارتقاء دوربین های پایش تصویری در سطح معابر و برگزاری جلسات آگاهسازی و تهیه و تکثیر تراکت برای شهروندان اقدام کنند.

دیدارفرمانده سپاه  پاسداران اقلید  با فرمانده انتظامی

فرمانده سپاه پاسداران اقلید به همراه جمعی از معاونان با حضور در ستاد فرماندهی هفته ناجا را فرمانده انتظامی این شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار “علیرضا خدایاری” در این دیدار بیان داشت: نیروی انتظامی مایه اقتدار و امنیت در جامعه است و بخش عظیم امنیت در کشور مربوط به هوشیاری و توانمندی نیروهای پلیس است که با جان و دل به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی از آمادگی سپاه برای همکاری با نیروی انتظامی خبر داد و اظهار کرد: سپاه پاسداران با تمام وجود از طرح و ماموریت‌های ذاتی پلیس که در راستای امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان است حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

                                 دیدار با  خانواده شهدا، ایثارگران و بازنشستگان ناجا  در”سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان به همراه جمعی از کارکنان با خانواده دو شهید، یک ایثارگر آزاده  و دو بازنشسته ناجا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و به منظور تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان ناجا، سرهنگ “احمد فداکار” با حضور در منازل شهدا “رضا ابراهیمی و عزیزالله قربانی”، ایثارگر آزاده “ادیب عباسی” و بازنشستگان ناجا “یعقوب شیروانی و نجیم معصومی” از آنها با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آورد.

دیدار با امام جمعه شهرستان سپیدان به مناسبت هفته ناجا

فرمانده انتظامی “سپیدان ” به همراه جمعی از کارکنان با امام جمعه این شهرستان سپیدان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار امام جمعه شهرستان سپیدان ضمن تبریک هفته ناجا، از تلاش‌های کارکنان انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت در این شهرستان تقدیر کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار سرهنگ “احمد فداکار” گوشه‌های از اقدامات این فرماندهی در سال جاری گزارش کرد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان  در کازرون

فرمانده انتظامی “کازرون” از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان “کازرون”، بررسی موضوع به جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌‍‌دار را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل اعتراف کردند، تصریح کرد: این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

نقش مربیان در امنیت ترافیک و جامعه

همایش فرهنگ ترافیک، بازخوانی و مرور قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و شرح وظایف و نقش مربیان در امنیت ترافیک و جامعه ایمن در نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پایان این مراسم از تعدادی فرهنگ یاران و مربیان تجلیل به عمل آمد.

دیدار کارکنان  انتظامی پاسارگاد با امام جمعه به مناسبت هفته ناجا

به مناسبت هفته ناجا، فرمانده انتظامی پاسارگاد به همراه اعضاء شورای تامین و جمعی از کارکنان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار سرهنگ “مصطفی توکلی” رضایت مردم را اولویت اول پلیس دانست و گفت: تمام تلاش مجموعه انتظامی پاسارگاد در راستای برقراری امنیت برای مردم است که به لطف خداوند و با همکاری پرسنل خدوم ناجا و همکاری مسئولان و شهروندان این امر مهم محقق شده است.

وی استفاده از جایگاه اجتماعی روحانیون به منظور بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها در پیشگیری از جرائم، معضلات و افزایش امنیت عمومی در جامعه بسیار موثر دانست.

در ادامه آقای “شاکر” رئیس حوزه قضائی با تبریک هفته ناجا به مجموعه انتظامی از عملکرد موفق پلیس پاسارگاد و همچنین تعامل سازنده با دستگاه قضا قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین “محمد عزیزی” امام جمعه پاسارگاد ضمن تبریک هفته ناجا با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و شهدای ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه صحنه‌های حساس کشور، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قسم‌ خورده و میدان‌های دیگر با ایمانی راسخ پای کار بوده و خوش درخشیده است و همواره تلاش می‌کند امنیتی پایدار و مثال‌زدنی را در کشور برقرار کند.

وی با بیان اینکه مردم شاهد خدمت‌رسانی پلیس توأم با رأفت و مهربانی هستند، افزود: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و در راستای رفع موانع و مشکلات آنان با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای پلیس طراز انقلاب اسلامی، با تمام ظرفیت پای کار بوده و هست.

حجت‌الاسلام “عزیزی” با بیان اینکه بعداز واجبات الهی هیچ ثوابی بالاتر از خدمت به مردم نمی‌باشد، افزود:حضور پرسنل ناجا در این لباس و کسوت و پست و در کنار مردم قرار داشتن در کلیه برنامه ها و مراسمات یک عبادت محسوب می شود و وجودتان مایه خیر و برکت بوده و این نعمتی است که خداوند متعال به شماها ارزانی داشته است .

بازدید دانش‌آموزان مدرسه تمدن سازان از مجموعه انتظامی “استهبان”

به مناسبت هفته ناجا، تعدادی از دانش‌آموزان با حضور در ستاد فرماندهی از مجموعه انتظامی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پنجمین روز از هفته ناجا دانش آموزان مدرسه پسرانه تمدن سازان با حضور در ستاد فرماندهی، هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند و با اهداء شاخه گل از سرهنگ “حسین اکبرپور” فرمانده انتظامی استهبان و کارکنان زیر مجموعه تقدیر کردند.

تجلیل از رانندگان و نمونه های ترافیکی در هفته ناجا

به مناسبت هفته ناجا، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از رانندگان نمونه در ستاد فرماندهی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نیکبخت” در این دیدار با تشکر از قانون‌مداری و رعایت حقوق شهروندی توسط رانندگان منتخب، لازمه داشتن یک جامعه سالم و بدون جرم و تخلف را رعایت و اجرای قانون توسط همه افراد جامعه دانست.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۰ نفر رانندگان نمونه با اهداء لوح تقدیر و هدایا به رسم یابود تجلیل به عمل آمد.   

هر شهید سندی است برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران

فرمانده انتظامی شهرستان “بوانات” در دیدار با خانواده شهیدان “حسین هرمزآبادی و حیدر طاهری” گفت: شهیدان پاک ترین انسان‌های زمان خود هستند و باید یاد آنها همیشه ماندگار باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” در این دیدارها بیان کرد:  شهدا سند پر افتخار اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خانواده شهدا را سرمایه معنوی و نماد صبر و استقامت در جامعه عنوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مایه بقاء و استحکام انقلاب اسلامی و تضمین کننده در برابر تهدیدات دشمنان نظام دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان “بوانات” افزود: شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و باید ادامه دهنده راه و حافظ آرمان‌های آنها باشیم.

سرهنگ “مزارعی” تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده شهدا علی‌الخصوص پدران و  مادرانی همچون شما در تحمل مصائب به مانند جهاد فی سبیل‌الله قابل تقدیر بوده و با هیچ اقدام دنیوی قابل جبران نیست.

در پایان فرمانده انتظامی بوانات با تقدیم لوح و اهدا هدیه‌ای به رسم یادبود یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشت.

برگزاری کارگاه  علمی، آموزشی در فارس

کارگاه علمی، آموزشی با موضوع “رویکردهای فراشناختی” با حضور رئیس اداره کل مشاوره و مددکاریِ معاونت اجتماعی ناجا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای ارتقاء سطح دانش و تخصص کارشناسان مرکز مشاوره و مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری ها، کارگاه علمی، آموزشی با موضوع “رویکردهای  فراشناختی” با حضور دکتر “موسوی” رئیس اداره کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا و کارشناسان مرکز مشاوره و مشاوران و مددکارانِ اجتماعیِ کلانتری های استان فارس در سالن مرفوک فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد.

در این کارگاه رئیس اداره کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا به اهمیت مشاوره و مددکاری در مراکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری ها پرداخت.

در ادامه دکتر “موسوی” با تاکید بر ارتقاء تخصص و توانمندیِ مشاوران، بیان کرد: شما مشاوران می‌بایست دانش و تخصص خود را در حوزه مشاوره و مددکاری ارتقاء دهید تا بتوانید در ماموریت‌های خویش موفق عمل کرده و به صورت حرفه ای و تخصصی خدمات مشاوره ای را به مراجعان ارائه دهید.

وی افزود: برگزاری چنین کارگاههای آموزشی می‌تواند در راستای ارائه یک خدمات مشاوره تخصصی به مراجعان و حل مسائل و مشکلات آنان موثر واقع شود.

در ادامه دکتر “رستمی” استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان مدرس پیرامون “رویکردهای فراشناختی” برای مشاوران سخنرانی کرد.

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت با کارکنان پلیس

به مناسبت هفته ناجا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت به همراه تعدادی از معاونان با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار سرهنگ “امید نصیبی” فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مرودشت ضمن عرض تبریک هفته ناجا در سخنانی نقش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت ستودنی دانست.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همیشه در صحنه حاضر بوده و بالاترین حد اقدام و عمل را به منصه ظهور رسانده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی با پیروی از ولایت فقیه و ولایتمداری، فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) را نصب العین و سرلوحه کار خویش قرار داده و همین موضوع نیز باعث شده است تا همیشه در کار خود موفق باشند.

سرهنگ “نصیبی” گفت: اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها نشان از سخت‌کوشی، تلاش و مجاهدت بیش ازحد این کارکنان دارد که برقراری نظم و امنیت مطلوب یکی از این نشانه هاست و سپاه نیز در این زمینه آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ضمن تشکر از فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه، همدلی در بین نیروهای مسلح را مثال زدنی دانست و افزود: این اتحاد و همدلی ناشی از و لایتمداری و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) می‌باشد.

بزرگ مردان نیروی انتظامی

دختر با بغض و اشک سرازیر شده اینگونه خواند: روز نیروی انتظامی را به این بزرگ مردان و روح پدر عزیز و مهربانم تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، سرهنگ “کورش سالمی” معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس و سرهنگ “علیرضا عاجی” معاون نیروی انسانی با حضور در منزل متوفی ناجا مرحوم “یونس رضایی”، با خانواده وی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، دختر مرحوم “یونس رضایی” دست نوشته ای را که از قبل تهیه کرده بود، در جمع و با بغض و اشک برای حاضران قرائت کرد.

دختر این همکار متوفی، در حالی که اشک هایش سرازیر شده بود، متن را به سختی خواند:

بسم الله الرحمن الرحیم

“نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ همراه با شجاعت، دلاوری و ایثارگری مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.روز نیروی انتظامی را به این بزرگ مردان و روح پدر عزیز و مهربانم تبریک می گویم.”

 در ادامه، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با حسی پدرانه ، هدیه ای را تقدیم او کرد و ضمن دلداری دادن، برای روح پدر عزیز و مهربانش طلب مغفرت و غفران الهی کرد.

به طور قطع و یقین، خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست، مأموریت های سنگین، حساس و شبانه روزی که مأموران جان بر کف ناجا با آن ها سر و کار دارند و این مأموریت ها نه مکان می شناسند و نه زمان.

پیام فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای ( مدظله العالی) به مناسبت هفته ناجا در سال جاری گویای حساسیت و سنگینی مأموریت های نیروی انتظامی است، آن جا که می فرمایند: ” نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است.”

رهبر معظم انقلاب در بخشی دیگر از پیام خود می فرمایند : “همه در نیرو- بویژه مسئولان و مدیران- باید تلاش کنند سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقاء دهند و با کارکرد خود، قدر نیروی انتظامی را نیز در چشم عموم مردم ارتقاء بخشند.”

همانگونه که می بینیم معظم له در بیانات خود دو نکته مهم “ارتقاء خدمت گزاری” و “ارتقاء قدر نیروی انتظامی در چشم عموم مردم” را مورد تأکید قرار داده اند که به صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

نیروی انتظامی در سال جاری، شعار هفته ناجا را “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” قرار داده است، شعاری که با عملیاتی شدن آن می توان خدمت گزاری به مردم را از طریق هوشمند سازی ارتقاء داد.

همواره کارکنان ناجا در مقاطع زمانی مختلف به صورت ویژه خدمتگزارعموم مردم جامعه هستند، امید است که در سال های پیش رو با رویکرد هوشمند سازی پلیس شاهد ارتقاء وضعیت خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

جایگاه خانواده همکاران متوفی از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و صیانت و حفظ منزلت و تکریم بازماندگان آنان یک مسولیت انسانی است.

با وجود اینکه صبر، ایستادگی و استقامت خانواده کارکنان متوفی در برابر سختی ها و مشکلات نزد خدا دارای اجر و ثواب است؛ اما تکریم خانواده متوفیان ناجا یک تکلیف انسانی برای ما است و آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم می باشد، نتیجه ایثار و تلاش این عزیزان است.

در پایان اینکه؛ حضور در منزل متوفیان ناجا و دلداری و رسیدن به مشکلات خانواده های این عزیزان وظیفه ای است که بر عهده همه مسئولان و فرماندهان است و باید در طول سال جاری و به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا گوشه ای از مشکلات آن ها بر طرف شود.

افتتاح کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط جانشین فرمانده انتظامی استان فارس

در پنجمین روز از هفته ناجا، با همت معاونت بهداشت،امداد و درمان و معاونت آماد و پشتیبانی استان، کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط سردار “یوسف ملک‌زاده” افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، روزانه ۷۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی استاندارد تولید و در راستای رفع نیازمندی‌های بهداشتی، در بین کارکنان و یگان‌های انتظامی توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25183

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.