• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
15
در آستانه سفر رئیس جمهور به فارس؛

نماینده نهاد ریاست جمهوری از قیروکارزین بازدید کرد

  • کد خبر : 25148
  • 20 مهر 1400 - 22:28
نماینده نهاد ریاست جمهوری از قیروکارزین بازدید کرد
فرماندار شهرستان قیروکارزین با اشاره به پیش روی بودن سفر رئیس جمهور محترم به استان فارس گفت: نماینده نهاد ریاست جمهوری به این شهرستان وارد و از نقاط مختلف و بخش های گوناگون بازدید به عمل آورد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی با تاکید بر اینکه بازدید های مذکور به منظور بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان انجام گرفته است، تصریح کرد: در این بازدید مسئولین محلی، رسولی نماینده نهاد ریاست جمهوری را همراهی و نسبت به ارائه مسائل و مشکلات پرداختند.
نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه بخش بهداشت و درمان این شهرستان از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید میدانی قرار گرفت، اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان امام محمد باقر(ع) بررسی و ارزیابی شد تا مشکلات آن به طور ویژه در دولت مطرح و دنبال شود.
رئیس شورای اداری شهرستان قیروکارزین به سرکشی رسولی از اماکن ورزشی، شهرک شهید چمران و محور مواصلاتی قیر به جهرم نیز اشاره کرد و افزود: اراضی و باغات جنوب و غرب قیر و دیگر مناطق نیز دیده شد و توانمندی ها و نیاز های بخش کشاورزی رصد شد.
فرماندار شهرستان قیروکارزین ابراز کرد: مقرر شد در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور محترم به این شهرستان تمامی موارد موصوف مطرح و به منظور رفع مشکلات تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
کریمی تشریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده درخواست ها و مکاتبات مردمی در پایان سفر هیات دولت به استان فارس به شکل شایسته جمع آوری خواهد شد تا به هیات دولت تقدیم شود.
این مقام مسئول به دیدار نماینده نهاد ریاست جمهوری با عنایت الله اکبری امام جمعه شهرستان قیروکارزین نیز اشاره و اضافه کرد: در این دیدار در خصوص برخی مسائل بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25148

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.