• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
7
​معاون استاندار فارس:

ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز عدالت در توزیع خدمات را در دستور کار خود قرار دهد

  • کد خبر : 25071
  • 07 مهر 1400 - 17:21
ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز عدالت در توزیع خدمات را در دستور کار خود قرار دهد
معاون استاندار فارس در آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شیراز اعلام کرد: ضروری است، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز، عدالت در توزیع خدمات و شفافیت بیشتر در عملکرد‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمود رضایی با بیان اینکه با توجه به همگرایی فکری که در شورای ششم وجود دارد، انتظار می رود که این شورا تصمیمات انقلابی بگیرد، گفت: مردم خواستار این هستند که از هدر رفت سرمایه‌های اجتماعی جلوگیری شود. 
وی ادامه داد: شرط پیروزی این دوره از فعالیت شورا و شهرداری، تعامل‌همه ارکان‌های حاکمیتی و دستگاه‌های خدمات رسان است.
معاون استاندار فارس ضمن تبریک به اعضای ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر شیراز و قدردانی از زحمات اعضای دوره پنجم، افزود: حقیقتا با شرایط، امکانات و اقتضائاتی که در نظام بودجه ریزی وجود داشت، اما شورای پنجم شیراز توانست با برنامه ریزی مناسب، اهداف خوبی پایه ریزی کند که بخشی از آن‌ها هم محقق شد. شورای ششم نیز برنامه مدونی را برای دوره چهار ساله خود تهیه و تدوین کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه شیراز از ویژگی‌های خاصی بین کلانشهر‌های کشور برخوردار است و شهره ملی و جهانی دارد، تاکید کرد: برای کسب جایگاه واقعی شیراز باید ظرفیت‌های شهر را شناسایی و متناسب با آن‌ها برنامه ریزی و حرکت کرد.
وی با اشاره به توانمندی کارکنان شهرداری شیراز ادامه داد: شهرداری از نیرو‌های سازمانی قوی برخوردار است که در کنار این مهم باید از ظرفیت نخبگان دانشگاهی نیز در تصمیم سازی‌ها هم استفاده کرد.
رضایی از آمادگی همکاری مجموعه استانداری برای همکاری با شورای ششم خبر داد و افزود: حوزه حمل و نقل عمومی در توسعه شهری اهمیت فراوانی دارد و خواستار تکمیل مد‌های حمل و نقلی و تقویت و توسعه خطوط ریلی توسط مجموعه مدیریت شهری هستم.
براساس این گزارش، آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شیراز با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مهندس اصنافی شهردار شیراز، مهندس اسکندرپور شهردار پیشین شیراز، مهندس طاهری رییس و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر، اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر، دکتر پاک فطرت نماینده مردم شیراز و رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس، امیر رضایی فرمانده ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد، دکتر رضایی معاون استاندار فارس، مهندس امیری فرماندار شهرستان شیراز، شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز، سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25071

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.