• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
رییس بسیج دانش آموزی کشور:

بسته‏ های وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع شد

  • کد خبر : 25016
  • 11 مهر 1400 - 14:08
بسته‏ های وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع شد
رییس بسیج دانش آموزی کشور گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400 بیش از 450 هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان تهیه و بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، مجتبی باستان در همایش بزرگ توکاد در شیراز که به منظور تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد گفت: بسیج دانش آموزی با کمک تشکل های دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پویش همکلاسی مهربان را برای تهیه وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار برنامه ریزی و اجرا کرد.
رییس  بسیج دانش آموزی کشور گفت: این پویش از تیرماه سال جاری در سراسر کشور آغاز و تا پایان هفته  اول مهر ادامه داشته است.
باستان گفت: مجموعا در قالب این پویش ۴۵۰ هزار بسته لوازم التحریر در کشور تهیه شده که آماده توزیع بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار  است.
وی با بیان اینکه این پویش توسط خود دانش آموزان برنامه ریزی شد گفت: در این پویش تمامی ارکان مدرسه درگیر بوده و از ظرفیت خیرین و کمک دستگاه ها و نهاد ها نیز بهره گرفته شد.
رییس  بسیج دانش آموزی کشور گفت: در این پویش از لوازم التحریر ایرانی استفاده شد که به رونق تولید و حمایت از تولید ملی کمک می کند و با حفظ کرامات دانش آموزان به صورت پنهانی و در خفا بین آنان توزیع خواهد شد.
باستان افزود: مسیولیت پذیری و ایفای نقش دانش آموزان در این پویش گامی در جهت اجرای سند تحول بنیادین خواهد بود.
مسئول بسیج دانش آموزی فارس نیز گفت: در راستای اجرای پویش همکلاسی مهربان در فارس  ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه و  در مناطق کمتر برخوردار بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
عباس توانا، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: از سال گذشته تا الان بیش از ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی، لوازم التحریر و وسایل هوشمند توسط بسیج  دانش آموزی فارس به ارزش بیش از ۵ میلیاردتومان در قالب پویش بزرگ توکاد تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
گفتنی است در این مراسم از دفترهای بسیج دانش آموزی که با هدف ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و حمایت از محتوای ایرانی اسلامی توسط بسیج دانش اموزی استان طراحی و چاپ شده است رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25016

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.