• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
شهردار شیراز:

غالب معتادان و متکدیان شیراز غیربومی هستند

  • کد خبر : 24989
  • 15 مهر 1400 - 12:48
غالب معتادان و متکدیان شیراز غیربومی هستند
شهردار شیراز گفت: غالب معتادان و متکدیان غیربومی هستند و باید فرهنگ کمک کردن در شیراز جابیفتد که تکدی پروری نکنیم.

به گزارش سحاب پرس، احسان اصنافی درجمع مردم منطقه دو گفت: با حضور دکتر ایمانیه به عنوان استاندار فارس بحث های بین دستگاهی همچون مترو و ترافیک بهتر پیش خواهد رفت.
شهردار شیراز در پاسخ به سوالات و مطالبات مردم عنوان کرد: از غالب معضلات و مشکلات مردم آگاه هستم و تلاش خواهیم کرد که تا جای ممکن در جهت رفع آن گام برداریم.
وی به منظور تسریع در انجام برخی از امور مردم گفت: هوشمندسازی شهر، دفاتر پیشخوان و شهر الکترونیک از جمله اقداماتی است که با پیگیری آن در کار و امور مردم تسریع خواهد شد.
اصنافی درخصوص فاضلاب منطقه دو تصریح کرد: فاضلاب در حیطه اختیارات شهرداری نیست.
وی پیرامون جمع آوری معتادان بیان کرد: هر دستگاه در بحث معتادان در کمیته ماده ۱۶ وظیفه ای برعهده دارد و بر همین اساس شهرداری موظف به تامین مکان بوده که تامین شده اما وظیفه نگهداری معتادان به دلایلی از جمله مالی توسط دستگاه های متولی کم کاری شده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: شهرداری هزینه ترک اعتیاد ۵۰ نفر در کمپ ترک اعتیاد را می پردازد اما به نسبت جمعیت عدد کوچکی است و ظرفیت کم است.
وی درخصوص تکدی‌گری در شیراز ابراز داشت: شیراز به بهشت تکدی‌گری تبدیل شده اما در حالیکه در شهرهای دیگر همچون تبریز و اصفهان دیده نمی شود که به معتادان کمک کنند.
شهردار شیراز ادامه داد: غالب معتادان و متکدیان غیربومی هستند و باید فرهنگ کمک کردن در شیراز جابیفتد که تکدی پروری نکنیم.
وی در پاسخ به مطالبه گاراژها و مشکلات دروازه کازرون بیان کرد: در بند ۲۰ ماده ۵۵ گاراژهای بسیاری را تعطیل کردیم اما باید مشکل ریشه ای حل شود و درخصوص مشکل دروازه کازرون نیز، مجتمع آبزیان در دست بررسی می باشد که نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد.
اصنافی گفت: شهرداری خودگردان است و هرچه در می آورد، می تواند خرج کند که امیدواریم وضع بهتر شده تا پروژه های کلان تر و مهم تری را بتوان انجام داد.
وی متذکر شد: مدیریت واحد شهری در قانون اساسی دیده شده اما در حال حاضر شورای شهر، شورای شهرداری می باشد که امیدواریم ذره ذره محقق شده و بسیاری از موضوعات راحت تر رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24989

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.