• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024

اخبار ویژه

بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در شهریور ماه به انبار کارگزاران در استان مرکزی توزیع شد توزیع بیش از ۷ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس به مقصد استان آذربایجان غربی در نیمسال نخست سال جاری توزیع ۱۱۵ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع ۹۰ تن انواع نهاده کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان لامرد حمل و توزیع ۸۷۹ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان ارسنجان از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه در نیمسال نخست سال جاری بیش از یک هزار تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان رستم توزیع شد تأمین بیش از ۲۱ هزار تن انواع نهاده کشاورزی در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در شهریور ماه انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۱۱ کود کلرور پتاسیم گرانول شرکت فرآورده‌های فسفات کارون توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس

6

اخبار پلیس فارس- ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 24974
  • 10 مهر 1400 - 17:27
اخبار پلیس فارس- ۱۰ مهرماه  ۱۴۰۰

نوجوانان ربوده شده به کانون گرم خانواده بازگشتند فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی داراب و کهنوج، ۳ نوجوان گروگان گرفته شده از چنگ آدم ربایان رها و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره […]

نوجوانان ربوده شده به کانون گرم خانواده بازگشتند

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی داراب و کهنوج، ۳ نوجوان گروگان گرفته شده از چنگ آدم ربایان رها و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در دوازدهم مردادماه سال جاری در روستای “فتح آباد” شهرستان داراب و ربایش ۳ نوجوان توسط چند نفر با یک سواری پژو ۴۰۵، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات خانواده‌های افراد ربوده شده مشخص شد متهمان به خاطر اختلافات مالی اقدام به چنین کاری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و مطلع شدند افراد گروگان گرفته شده به شهرستان کهنوج از توابع استان سیستان و بلوچستان منتقل و در اطراف کوه‌های آن منطقه نگهداری می‌شوند.

سردار “حبیبی” تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی از لحظات اولیه وقوع گروگان گیری تا امروز دهم مهرماه ۱۴۰۰ موفق شده‌اند ۴ نفر در این خصوص دستگیر و همچنین خودرو استفاده شده در آدم ربایی را توقیف کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان (دیگر افراد مشارکت کننده در این وقوع) که خطر را احساس می‌کردند هر ۳ نوجوان پسر ۱۳ الی ۱۶ ساله را در کوه‌های اطراف کهنوج رها کردند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با همکاری کارکنان انتظامی آن شهرستان(کهنوج) افراد گروگان گرفته شده را به داراب انتقال و صحیح و سالم تحویل خانواده‌های آنان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر افراد مشارکت کننده در این آدم ربایی با جدیت ادامه دارد، اظهار کرد: پلیس استان فارس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

ترفند قاچاقچی در انتقال تریاک با پراید لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳۰۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودرو پراید کشف کردند.

سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای با سواری پراید در حال انتقال یک محموله سنگین تریاک از کرمان به سمت شیراز است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به صورت محسوس و نامحسوس به محور “سروستان-شیراز” اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۰۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد.

سردار “ملک‌زاده” با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰تماس و موضوع را اطلاع دهند.

آغاز برنامه های هفته ناجا از ۱۷ مهر ماه در فارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در سال جاری برنامه های هفته ناجا از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه در سطح استان فارس اجرایی می شود.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دلیل تقارن هفته ناجا با مراسم های دهه آخر صفر و برابر تدابیر صورت گرفته، هفته ناجا در سال جاری از ۱۷ مهر ماه آغاز و تا ۲۳ مهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این هفته طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

دستگیری سارق با ۱۳ فقره سرقت در”آباده “

فرمانده انتظامی “آباده” از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۳ فقره سرقت کابل مخابرات، اماکن خصوصی و درون خودرو در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ کابل مخابراتی، اماکن خصوصی و درون خودرو در برخی از محله‌های شهرستان آباده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سرانجام ماموران موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموالی شامل ۳۰ متر کابل مخابرات، ۳ دستگاه کیبرد، ۶ عدد موس کامپیوتر، ۲ دستگاه کارت خوان، ۴ حلقه لاستیک، یک دستگاه رادیاتور،  6 عدد کلنگ و بیل، ۲ دستگاه جک و جعبه آچار و ابزار آلات، ۴۵ عدد کلید و پریز، تعدادی مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی و دفترچه بیمه، یک دستگاه حضور و غیاب ادارات، یک دستگاه کوئیل برق خودرو و تعدادی دسته کلید مسروقه کشف شد.

سرهنگ “مسعودی” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره سرقت کابل مخابرات، اماکن خصوصی و درون خودرو اقرار کرد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان تاکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف  تریاک در “نی‌ریز”

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” از توقیف یک سواری پژو ۲۰۶ و کشف  10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی نی‌ریز در راستای تشدید برخورد جدی با سوداگران مرگ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان-شیراز به یک سواری پژو ۲۰۶ مظنون و با اقدامات تخصصی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در“لارستان”

جانشین انتظامی “لارستان” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبرداد.                                                                                           

سرهنگ “ناصرحیدری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاق کالا و ارز با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با قدرت و جدیت اجرا کردند.

جانشین انتظامی لارستان گفت: کشف ۲۱ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۵ خرده فروش، کشف ۱۹ راس احشام، یک هزار و ۶۷ ثوب پوشاک، یک دستگاه آب میوه‌گیر چند کاره ۱۲۰ عدد خمیر بازی بچه گانه، ۱۰ دستگاه آنتن تلوزیون، کشف ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و دستگیری ۸ سارق، توقیف ۳۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف و فاقد مدارک، کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه سارق از دستاوردهای این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: کارشناسان ارزش احشام و کالاهای قاچاق مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ “حیدری” خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است و موفقیت پلیس در اجرای این طرح‌ها حاصل همکاری صمیمانه مردم فهیم شهرستان است و ان‌شاالله با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن محلات جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن خواهیم بود و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه ای منزل در” کازرون”

فرمانده انتظامی “کازرون” از دستگیری ۲ سارق حرفه‎ای منزل با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهرستان  کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و  منزل اعتراف کردند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

تقدیر امام جمعه از پلیس با رهایی ۳ گروگان دارابی

امام جمعه داراب با حضور در ساختمان پلیس آگاهی در زمان تحویل ۳ گروگان به خانواده آنها از عملکرد مجموعه انتظامی و قضائی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس حجت السلام ” محمدرضا خسروی” در جمع تعدادی از اهالی روستای “فتح آباد” که در ساختمان پلیس آگاهی داراب جهت استقبال از ۳ نوجوان دارابی که در دوازدهم مردادماه سال جاری ربوده شده بودند، گفت: با توجه به اینکه مدت نزدیک به ۲ ماه می باشدکه ۳ نوجوان ربوده شده‌اند اینجانب بارها شاهد دغدغه جدی فرمانده انتظامی داراب در این زمینه بودم که بتوانند هر چه سریعتر آنان را آزاد کنند، حتی جهت حل موضوع طی چندین مرحله به اتفاق نیروهای تحت امر به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند.

وی افزود: خانواده نوجوانان ربوده شده خواستار رها شدن هر چه سریعتر آنها بودند و لیکن تمام تلاش تیم پرونده حفظ جان ۳ نوجوان ربوده شده بود و این شادی و نشاطی که امروز شما دارید نتیجه اقدامات و تلاش‌های به جا و سنجیده شبانه روزی مجوعه انتظامی و دستگاه قضا شهرستان داراب و کهنوج می باشد.

امام جمعه داراب خاطر نشان کرد: اینجانب از تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی مجموعه انتظامی و قضائی این شهرستان در زمینه رهایی ۳ گروگان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایر ماموریت‌های محوله موفق و موید باشند.

سرقت موتورسیکلت درخنج و کشف درقیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان “قیروکارزین” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ “قربانعلی روستا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد : در پی وقوع یک فقره مورد سرقت موتورسیکلت در یکی از محلات این شهرستان قیروکارزین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی و همچنین استعلام وسایط نقلیه در پارکینگ‌های سطح شهر موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی دارای سابقه سرقت از شهرستان خنج را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “قیروکارزین” با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و تلاش برای شناسایی سارق در دستور کار قرار دارد، به شهروندان توصیه کرد: وسایط نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تقدیر و تشکر امام جمعه از نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد

امام جمعه “فیروزآباد” از فرمانده انتظامی و مجموعه انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین “احمد بشارت” در خطبه های نمازجمعه روز گذشته از تدابیر و عملکرد خوب نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت مراسمات محرم و صفر و راهپیمایی شکوهمند جاماندگان اربعین حسینی و همچنین تامین امنیت منازل خالی از سکنه زوار تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: امنیت مثال زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های صادقانه و خالصانه نیروی‌های مسلح خصوصا کارکنان خدوم انتظامی است.

سارق یک میلیارد ارز دیجیتال در “فسا” دستگیر شد

فرمانده انتظامی “فسا” از دستگیری سارق ارز دیجیتال توسط افسران پلیس فتا خبر داد که یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال با دسترسی غیرمجاز از حساب کاربری شاکی سرقت کرده بود.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: با ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع سرقت از حساب کاربری فردی فعال در بازار مالی ارز دیجیتال، رسیدگی به پرونده در پلیس فتا آغاز شد.

وی افزود: افسران سایبری با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم ۱۸ ساله را شناسایی و با دستور مقام قضائی آن را در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: متهم در مواجهه با ادله پلیس به دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شاکی در صرافی ارز دیجیتال و سرقت یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از حساب وی و انتقال به کیف پول دیجیتال خود اعتراف کرد.

سرهنگ “قسام” خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در “بوانات”

فرمانده انتظامی “بوانات” از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان و با هدف افزایش احساس امنیت در سطح حوزه استحفاظی به مدت یک هفته به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح و با برنامه‌ریزی و انجام کار اطلاعاتی ماموران موفق به کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۴ خرده فروش شدند.

فرمانده انتظامی “بوانات”اظهار داشت: در این بازده زمانی ۱۱ دستگاه وسایط نقلیه متخلف توقیف و ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۵ نفر متهم در زمینه سرقت و قاچاق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: برخورد با قانون گریزان و قانون شکنان با قوت ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیدار فرمانده انتظامی پاسارگاد  با کارکنان  یگان حفاظت مجموعه میراث فرهنگی  

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با کارکنان  یگان حفاظت مجموعه میراث جهانی پاسارگاد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مصطفی توکلی” در این جلسه، بیان داشت: نقطه مشترک نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، حفظ و حراست از ارزش‌ها و ثروت‌هایی است که در طول زمان به دست آمده و امروز سند هویتی کشور ماست.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمام تلاش و توان خود با حفاری‌های غیرمجاز برخود قاطع و مقتدرانه داشته و خواهد داشت و به هیج وجه اجازه نخواهد داد عده ای سودجو و فرصت طلب برای رسیدن به مقاصد خود، دست به غارت میراث فرهنگی کشور بزنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد تصریح کرد: پاسداری از میراث فرهنگی و گنجینه های تاریخی، پاسداری از تمدن یک ملت است و نیروی انتظامی با تمام توان خود از تمدن کشور عزیزمان پاسداری خواهد کرد.

در ادامه “حبیب غلامی” فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی و جهانی پاسارگاد اظهار داشت: میراث فرهنگی متعلق به همه نسل‌هاست و حراست از آن نیازمند استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهاست.

گرامیداشت شهدای بخش ششده و قره بلاغ فسا

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا در جوار حرم مطهر امامزاده شهیدان روستای امیرحاجیلو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این مراسم که سردار “مجید خادمی” از مسئولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دکتر “حجت الله فیروزی” نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ “محمدهاشم قسام” فرمانده انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان و مردم شهید پرور بخش ششده و قره بلاغ حضور داشتند، از خانواده معزز شهدا و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور است

امام جمعه “مرودشت” در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام “مهدی آقایی”در خطبه های این هفته خود،  فرارسیدن ایام سالگرد وفات حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط نبی مکرمش، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)، را تسلیت گفت.

حجت الاسلام آقائی در ادامه به دو ویژگی  وراثتی امام رضا(ع) از امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: غربت فوق العاده و قتل لسانی امام رضا (ع) از ویژگی های بارز وی می باشد که در این زمینه با اباعبدالله(ع) مشترک می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تشیع مان را مدیون امام رضا هستیم،اظهار داشت: انقلاب اسلامی میراث علی ابن موسی الرضا(ع) می باشد ونعمت انقلاب اسلامی را مدیون این امام بزرگوار هستیم .

امام جمعه مرودشت در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت:خصلت ایثارو فداکاری در اکثر کارکنان وسربازان ناجا وجود داردواز رشد ها ورویش های انقلاب اسلامی محسوب می شود.

آقائی با بیان اینکه بخش زیادی از امنیت امروزی جامعه مرهون تلاش های نیروی انتظامی است،بیان کرد:اقتدار توام با رأفت و مهربانی، مصداق مجاهد فی سبیل الله است که این مصداق به خوبی در نیروی انتظامی مشهود است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور است و پلیس با نقش‌آفرینی مثبت در حوزه‌های مختلف ماموریتی و حضور اجتماعی هدفمند، سفره پربرکتی از آرامش را برای مردم پهن کرده است.

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا در استانداری با حضور رئیس پلیس پیشگیری فارس

جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا با حضور رئیس پلیس پیشگیری استان در استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” افشین سبزواری ” در این جلسه، اظهار داشت: هفته ناجا سال جاری از ۱۷ مهرتا ۲۳ مهرماه با شعار”پلیس هوشمند،امنیت پایدار”برگزار و برنامه های متنوعی در طول این هفته اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری باشکوه هفته ناجا میسر نمی شود مگر با مشارکت سایر نهادها،دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های دولتی و مردمی، چرا که امنیت امری مشارکتی است و هر نهادی باید سهم خود از امنیت را ایفا کند.

رئیس پلیس یشگیری استان فارس بیان داشت: گستره ماموریت های ناجا از مرز تا مرکز نشان از گستردگی و تنوع ماموریت های پلیس خدمتگزار دارد و تمامی سازمان ها خصوصا شهرداری و صدا و سیما، نقش بسزایی در تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی عمومی در طول هفته ناجا بر عهده دارند.

در ادامه، نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نحوه همکاری و اجرای باشکوه برنامه های هفته ناجا در استان فارس پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24974

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.