• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

قدردانی مدیرامورشعب بانک ملی فارس از خادمان سلامت شهرستان ممسنی

  • کد خبر : 2488
  • 08 اردیبهشت 1399 - 23:02
قدردانی مدیرامورشعب بانک ملی فارس از خادمان سلامت شهرستان ممسنی
مديرامورشعب بانك ملي استان فارس با حضور در شهرستان ممسني از خادمان سلامت و سمن هاي فعال شهرستان در مبارزه با كرونا قدرداني نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی ، ریگی زادگان مدیرامورشعب بانک ملی استان فارس به اتفاق مدیران روابط عمومی و حراست و مدیرحوزه کازرون وممسنی و روسا و معاونین شعب بانک ملی نوراباد با حضور در فرمانداری ممسنی از فعالان و سمن های عرصه سلامت شهرستان ممسنی تقدیر نمودند .
ریگی زادگان در جلسه تجلیل از فعالان و مدافعان سلامت شهرستان ممسنی گفت :بانک ملی ایران متعلق به همه ایرانیان است ودر همه عرصه های مورد نیاز در کنار ایرانیان بوده و خواهد بود .
وی افزود :مدیران و کارکنان بانک ملی استان فارس در حمایت از مدافعان سلامت ، سمن ها و مردم عزیز برای شکست ویروس کرونا نیز هم دوش مسئولان استان در صحنه می باشد .
وی با اعلام آمادگی بانک ملی استان فارس برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی که با شیوع بیماری کرونا دچار خسارت شده اند افزود :در حد توان به مدافعان سلامت وفعالان حوزه سلامت تسهیلات مورد نیاز پرداخت خواهد شد .
مدیر امور شعب بانک ملی گفت :حضورم در شهرستان ممسنی برای تقدیر از مسئولان شهرستان و اعضای سمن های فعال در ضدعفونی معابر عمومی و اماکن و به ویژه خودپردازهای بانک ملی بود که در تصاویر مشاهده نمودم خواهران عضو سمن های شهرستان با لباس محلی و با ظرافت خاص خودپردازها را ضدعفونی می کردند و این اقدام انها انگیزه مضاعفی شد تا شخصا در این شهرستان حاضر و از انها قدردانی نمایم .
فرماندار ممسنی در این جلسه گفت :حضور دومین بار مدیربانک ملی استان در طول دو ماهه گذشته نشان از همت بالای ایشان در خدمت به مردم شهرستان ممسنی می باشد که شایسته قدردانی می باشد .
وی افزود :کارکنان صدیق بانک ملی استان و شهرستان عملکرد بسیار خوبی در ارائه خدمات و تامین منابع مالی طرح ها و بنگاههای اقتصادی داشته اند که جایگاه این بانک را به مقام برتر شهرستانی ارتقا داده است.
ریس شورای هماهنگی بانک های شهرستان ممسنی اضافه نمود :گرچه ضدعفونی کردن محیط و ساختمان بانک ها و …از وظایف ما در حفظ سلامتی شهروندان این شهرستان است ولی این اقدام شما و همکاران قطعا روحیه مضاعفی به فعالان این حوزه خواهد داد .
در این جلسه اعضای سمن های حاضر ، نظرات و در خواست های خودرا برای تامین مالی و برنامه های بانک ملی در شهرستان ممسنی بیان کردند.
در خاتمه با اهداء هدایا از تعدادی از خادمان سلامت و اعضای فعال سمن های شهرستان قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2488

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.