• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

آغاز لیگ تندرستی هیئت ورزش های همگانی از ۲۴ مهرماه

  • کد خبر : 24802
  • 05 مهر 1400 - 16:57
آغاز لیگ تندرستی هیئت ورزش های همگانی از ۲۴ مهرماه
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: لیگ تندرستی هیئت ورزش های همگانی از ۲۴ مهرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس دومین جلسه شورای سیاستگذاری اجرای مرحله دوم لیگ تندرستی به ریاست سالاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد.
در این جلسه که اعضای هیئت رئیسه هیات همگانی استان فارس روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های جهرم و شیراز نجمی مدیر گروه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان رئیسی سرپرست هیئت بسکتبال استان فارس حضور داشتند .
سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن تشریح شیوه نامه لیگ تندرستی ایران بر لزوم هماهنگی و برنامه ریزی به منظور مشارکت حداکثری مردم هیئت‌های ورزشی تاکید نمودند.
دکتر سالاری ضمن اعلام آمادگی برای حضور استان فارس در لیگ تندرستی در مرحله دوم از ۲۴ مهرماه آغاز خواهد شد، ایجاد نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف و بالا بردن میزان مردم جامعه را از جمله اهداف لیگ برشمردند.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بر اثر بخش بودن این لیگ تاکید و ارائه طریق نمودند و از تمام روسای ادارات ورزش و جوانان در شهرستانها و روسای هیئت های ورزشی استان درخواست نمودند در این لیگ فعالانه شرکت نمایند.
روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان شیراز و جهرم که در سال گذشته از رتبه برتری در لیگ تندرستی مرحله اول را داشتند بر مشارکت حداکثری تاکید امسال نیز فعالانه در این لیگ شرکت خواهند داشت ، همچنین در این جلسه مقرر شد هفته آینده با حضور مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان رئیس ستاد لیگ تندرستی جلسه تصمیم گیری نهایی برگزار گردد و نیز جلسه توجیهی برای روسای ادارات ورزش و جوانان در اداره کل برگزار گردد گفتنی است مرحله دوم لیگ تندرستی از ۲۴ مهرماه در استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24802

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.