• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

هلال احمر فارس به بیش از ۲ هزار حادثه دیده در شش ماه نخست سال جاری امدادرسانی کرده است

  • کد خبر : 24735
  • 03 مهر 1400 - 14:53
هلال احمر فارس به بیش از ۲ هزار حادثه دیده در شش ماه نخست سال جاری امدادرسانی کرده است
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی امدادگران این جمعیت به 2 هزار و 518 حادثه دیده رد شش ماه نخست سال 1400 خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ حسین درویشی به تشریح جزئیات عملیات های امداد و نجات و خدمات ارائه شده این جمعیت به حوادث مختلف در سطح استان از اول فروردین ماه تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ پرداخت.
درویشی با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس در این بازه زمانی به ۷۳۳ حادثه به وقوع پیوسته امدادرسانی کردند، گفت: ۵۰ مورد از حوادث یاد شده مربوط به آتش سوزی جنگل و مراتع، ۴۱۶ مورد جاده ای، ۷ مورد دریایی – ساحلی، ۶ مورد زلزله، ۱۹ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵۰ مورد شهری، ۸ مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۲۱ مورد کوهستان، ۱ مورد هوایی، ۲ مورد مناسبتی و ۵۳ مورد خدمات حضوری بوده است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۱۸ تن حادثه دیده اند، تصریح کرد: از این میان ۱۳۲ تن در آتش سوزی جنگل و مراتع، یک هزار و ۲۰۷ تن در حوادث جاده، ۹ تن در حوادث دریایی – ساحلی، ۸۱۰ تن در سیل و آب گرفتگی، ۱۹۸ تن در حادثه کوهستان، ۱۲ تن در حادثه صنعتی و کارگاهی، ۵۹ نفر از خدمات حضوری و ۹۱ نفر هم در حوادث شهری از خدمات جمعیت هلال احمر فارس بهره مند شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: در مجموع این حوادث ۲۱۴ تن به مراکز درمانی منتقل و مابقی نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
درویشی در پایان گفت: ۸۳۷ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث اعزام و ۲۹۸۷ نفر نیروی عملیاتی و ۴۷۵ دستگاه آمبولانس در همین راستا به کارگیری شدند.
گفتنی است امدادگران جمعیت هلال احمر فارس در این بازه زمانی ۱۱۵ مورد عملیات رهاسازی انجام داده اند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24735

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.