• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

اهدای ۲۲۸ بسته لوازم التحریر توسط خیر نیکوکار شیرازی در آغاز هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 24701
  • 01 مهر 1400 - 21:34
اهدای ۲۲۸ بسته لوازم التحریر توسط خیر نیکوکار شیرازی در آغاز هفته دفاع مقدس
۲۲۸ بسته لوازم‌التحریر با اعتبار ۲۸ میلیون تومان توسط خیر نیکوکار شیرازی و با حمایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به سراهای فرهنگ مهربانی و خیریه های جنوب شهر اهدا شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در آستانه آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با هدف کمک به خانواده‌های بی سرپرست ، بد سرپرست و خرسندی دانش آموزان نیازمند روز گذشته در محل زورخانه مجموعه فرهنگی، ورزشی خیرساز ماهان واقع در جنوب شهر شیراز، ۲۲۸ بسته لوازم‌التحریر با اعتبار ۲۸ میلیون تومان توسط خیر نیکوکار شیرازی و با حمایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به سراهای فرهنگ مهربانی و خیریه های جنوب شهر اهدا شد.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در حاشیه اجرای این پویش، یکی از اهداف مجمع را گسترش مصادیق خیر و فعالیت‌های خیرین در جامعه عنوان کرد.
سید عبدالرضا دستغیب گفت: وظیفه مجمع هدایت کمک‌های خیراندیشان به سمت گروه‌های هدف و نیازمند و اجرای طرح‌های مورد نیاز به ویژه در مناطق جنوبی شهر با هدف گسترش عدالت اجتماعی و برخورداری مناطق محروم از فضا‌های فرهنگی و ورزشی است که در این راستا ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی خیرساز ماهان در سال ۹۸ نقش بسزایی در رفع محرومیت و توسعه جنوب شهر داشته که پس از ساخت آن نیز انجام امور خیرخواهانه در این مجموعه همواره بصورت پیوسته و‌گسترده درجریان است.
حاج حسین جوکار عضو هیئت امنای مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز ‌ و رئیس هیئت امنای مجموعه فرهنگی، ورزشی ماهان و از‌ خیرین خوشنام شیراز است که چند سال گذشته در بسیاری از پروژه های خیرساز فرهنگی، عمرانی و ورزشی مجمع حضوری فعال داشته است.
این خیر نیکوکار با توجه به آغاز سال‌ تحصیلی جدید این بار نیز‌ در قالب پویش مهربانی،‌ ‌۲۲۸ بسته لوازم التحریر‌ به ارزش‌ ۲۸ میلیون تومان، جهت دانش آموزان خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست به سرای مهربانی ها و خیریه های جنوب شیراز اهدا نمود.
حاج حسین جوکار گفت: از تعداد ۲۲۸ بسته لوازم التحریر، ۱۱۴ بسته برای دانش آموزان ابتدایی و ۱۱۴ بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه به نیت ۱۱۴ سوره قرآن در نظر گرفته شده است.
این خیر خوشنام یادآور شد: از جمله اهداف مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز ارتقای‌سطح فرهنگ، توجه به آشنایی و الفت دانش آموزان با قرآن کریم است که خود وظیفه ای بر دوش خیرین و مجمع است.
وی در این رابطه افزود: بر این اساس در مقابل اهدای هر بسته به دانش آموزان نیازمند از آنها خواسته می شود تا یکی از سوره های قرآن را حفظ کنند تا بتوانیم با فرهنگ سازی، موجبات الفت و نزدیکی دانش آموزان به قرآن کریم را فراهم کنیم.
عضو هیئت امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز اضافه کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی و بیماری کرونا همشهریان ‌ما ‌که در مناطق کم برخوردار زندگی می کنند نیازمند یاری خیرین و دستگاه هایی‌ هستند تا به مدد آنان این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.
حاج حسین جوکار افزود: وقتی مهربانی‌ها گسترش پیدا کند و ارائه خدمات به شهروندان توسعه یابد؛ همه مناطق شهر از عدالت اجتماعی برخوردار می شوند و ناهنجاری و نا امنی رنگ می‌بازد.
وی خاطرنشان کرد: انجام امور خیر در مجموعه خیرساز فرهنگی، ورزشی ماهان که نوجوانان و جوانان در آن جا حضور دارند و از نزدیک شاهد فعالیت خیرین می باشند، مانند کلاس آموزش عملی است تا آنان بیاموزند در سختی ها باید در کنار هم نوعان خود باشند و در آینده نیز هر کدام در انجام امور خیر‌ پیشگام باشند.

این خیر نیکوکار و نام آشنا از همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و افرادی که دستی در کار خیر دارند؛ خواست برای کمک به کاهش مسائل اجتماعی بخصوص محلات آسیب پذیر به میدان بیایند تا از بار مشکلات کاسته شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24701

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.