• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس خبر داد:

راه اندازی میز خدمت الکترونیک برای پاسخگویی ایمن به مراجعان

  • کد خبر : 2470
  • 08 اردیبهشت 1399 - 19:16
راه اندازی میز خدمت الکترونیک برای پاسخگویی ایمن به مراجعان

دکتر حبیب دانش منش ؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت : با راه اندازی میز خدمت الکترونیک، پاسخگویی به درخواست مراجعان انجام می شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر حبیب دانش منش؛ با اعلام این خبر افزود: با بیان این که تکریم ارباب رجوع […]

دکتر حبیب دانش منش ؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت : با راه اندازی میز خدمت الکترونیک، پاسخگویی به درخواست مراجعان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر حبیب دانش منش؛ با اعلام این خبر افزود: با بیان این که تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویت های مهم این دانشگاه است و حفظ شأن ارباب رجوع را ضروری دانست اظهار داشت: سامانه تکریم ارباب رجوع با عنوان «میز خدمت الکترونیک» با هدف دسترسی آسان به کارکنان این دانشگاه راه اندازی شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس ، تمهیدات ویژه ای برای افزایش سلامت کارکنان، دانشجویان ، مدرسان و مراجعان به این دانشگاه اندیشیده شده است. و با راه اندازی این سامانه سهولت دسترسی، طرح و پیگیری پیشنهادات، شکایات در اسرع وقت و همچنین درخواست های دانشجویان ، مدرسان ، دانش آموختگان و سایر مراجعه کنندگان به بخشهای مختلف این دانشگاه به صورت غیرحضوری از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی http://eservice.farsuast.ir/فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2470

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.