• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

شیراز میزبان سومین همایش ثبت رکورد های ورزشی

  • کد خبر : 24689
  • 01 مهر 1400 - 16:10
شیراز میزبان سومین همایش  ثبت رکورد های ورزشی
سومین همایش ثبت رکورد های ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس رئیس انجمن ورزش های نمایشی ومهارت های فردی استان فارس گفت :در سال۱۴۰۰ موفق شدیم سه همایش ملی ثبت رکورد را برگزار کنیم که در سومین همایش طی یک روز، شش رکوردار توانمندی خود را به نمایش گزاشتند.

علیرضا غلامیان بیان داشت: این همایش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سه نقطه از شهرشیراز با حضور داوران و ناظر فدراسیون ورزشهای همگانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه همواره درخواست های فراوانی جهت ثبت رکورد از سراسر استان دریافت میکنیم، به معرفی رکورداران شرکت کننده در سومین همایش ملی پرداخت و گفت:آقای مهرداد طهماسبی رکورد روپایی با توپ والیبال به مدت زمان یک ساعت،خانم زهرا وفایی رکورد اسکیت مسافتی با حلقه هولاهوپ به مسافت هزار متر و خانم ها آرمیتا و آیدا جمشیدی کیا،رقیه خسروانی،زهرا متوسلیان نژاد آیتم های رکوردی ضربات رزمی را انجام دادند.

هادی رضایی ریس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی کشور: با ارزیابی های انجام گرفته در سال ۱۳۹۹ استان فارس با بیشترین رکوردار وفعالیت های مربوطه رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

ریس هیات ورزشهای همگانی استان فارس با اعلام اینکه ورزشهای همگانی در ایام کرونا بیش از گذشته برنامه های قابل توجهی را اجرا نموده گفت:استان فارس در راستای شناسایی و کشف استعداد های مختلف ورزشی پیشگام با سایر استان ها عمل نموده و بستر های لازم برای ثبت رکورد های ورزشی فراهم است.

سیروس پاکفطرت ادامه داد:پیش بینی می شود تا پایان سال جاری چهل عنوان رکورد در استان فارس به ثبت ملی برسد و همچنین آیین نامه راهبردی در این خصوص تنظیم به شهرستان ها ابلاغ گردیده است

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24689

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.