• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

تجدید میثاق مسئولان قضایی استان فارس با شهدای دفاع مقدس

  • کد خبر : 24586
  • 01 مهر 1400 - 16:08
تجدید میثاق مسئولان قضایی استان فارس با شهدای دفاع مقدس
همزمان با هفته دفاع مقدس مسئولان قضایی استان فارس با حضور در گلزار شهدا دارالرحمه شیراز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس آرامگاه شهدای گمنام را عطرافشانی کردند.

به گزارش سحاب پرس، همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان ، معاونین رئیس کل دادگستری ، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز ، اعضای شورای قضایی و مدیران سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری فارس با حضور در گلزار شهدا دارالرحمه شیراز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس آرامگاه شهداء گمنام را عطرافشانی کردند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم وسردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب در دفاع از ارزش ها وآب و خاک ایران اسلامی بود که جوانانم این مرز و بوم با رشادتها، رادمردی و جانفشانی ها و تکیه بر سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار جهانی ایستادند و خود را برای همیشه در تاریخ کشور جاودان نمودند.
سید مصطفی بحرینی وظیفه شناسی و خدمت خالصانه مسئولین به مردم در هر جایگاهی را نشانه پاسداشت حقوق شهداء و جانفشانی ایثارگران خواند و بیان داشت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس حضور در جبهه های جنگ و مقابله با متجاوزین وظیفه و تکلیف بود امروز نیز خدمت تمام وقت و با همه توان در جهت کاستن از مشکلات مردم و ارتقاء وضعیت رفاه و معیشت جامعه، مصداق ایثار و جهاد است .
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان فارس نیز در این مراسم بیان داشت: دفاع مقدس سند افتخار و اقتدار مردم ایران اسلامی است که تمام هستی خود را فدا کردند تا آرمان های این نظام الهی زنده بماند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء جنگ تحمیلی بالاخص ۱۵ هزار شهید استان فارس با اشاره به برنامه های دادگستری فارس در هفته دفاع مقدس گفت: زیارت و عطر افشانی و تجدید میثاق با شهداء یکی از برنامه های محوری قضات و کارکنان و مسئولان قضایی استان است و امسال علاوه بر این برنامه توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی دیگر از جمله تبیین آثار و ابعاد حقوقی جنگ تحمیلی ، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس و حضور در منزل شهداء جنگ تحمیلی در برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شده است.
گفتنی است پس از این مراسم مسئولان دادگستری و اعضای شورای قضایی استان با حضور در منزل شهید حاج بهزاد مهربان از شهداء مجموعه دادگستری استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام یاد و خاطره آن شهید عرصه دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی را زنده نگه داشتند.
شهید حاج بهزاد مهربان جهرمی از کارکنان مجموعه قضایی استان بود که در ۳۰ آذر ماه ۱۳۶۰ در جبهه های جنگ حق علیه باطل و مقابله با متجاوزین بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24586

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.