• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

آغاز سال تحصیلی ۹۰ هزار کلاس اولی در فارس

  • کد خبر : 24582
  • 01 مهر 1400 - 15:53
آغاز سال تحصیلی ۹۰ هزار کلاس اولی در فارس
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با پوشش تحصیلی خوبی که در استان صورت گرفت، 90 هزار کلاس اولی در فارس سال تحصیلی 1401-1400 را آغاز خواهند کرد.

به گزارش سحاب پرس، فرهاد اسماعیلی در آیین روز شکوفه ها که همزمان با سراسر کشور در دبستان غنچه های ولایت ناحیه ۳ شیراز برگزار شد گفت: در مناطق شهری و پرجمعیت مانند شیراز آموزش را غیر حضوری آغاز خواهیم کرد و در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری با تصمیم شورای مدرسه و در صورت آماده بودن شرایط کلاس ها میتواند به صورت حضوری هم برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: واکسیناسیون کلاس دوازدهمی ها از چند روز پیش اغاز شده است و از امروز واکسیناسیون کلاس یازدهمی را هم آغاز خواهیم کرد.
اسماعیلی گفت: بیش از ۹۵ درصد از معلمان فارس در ۲ دوز واکسینه شده اند و با واکسینه شدن کامل اولیا و دانش آموزان و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا امیدوار به بازگشایی مدارس در ماه های آینده هستیم.
وی افزود: با تشکیل کارگروه های تخصصی، هدفمند و نظارت های متعدد زمینه آغاز سال تحصیلی با کیفیت را در سراسر استان فراهم کرده ایم و تمامی مدارس فارس آماده شروع سال تحصیلی هستند.
رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه در سال جاری ۷۲ هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه مشغول به تحصیل خواهند شد گفت : نزدیک به ۷ هزار کلاس اولی در ناحیه ۳ شیراز از امروز سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.
محمد کماندار گفت: با برنامه ریزی های انجام شده شرایط خوبی برای دانش آموزان این ناحیه فراهم شده است و این اطمینان را به اولیا و خانواده ها میدهیم که فرزندانشان سال تحصیلی با کیفیتی را پشت سر خواهند گذاشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24582

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.