• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

آغاز فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز

  • کد خبر : 24579
  • 01 مهر 1400 - 15:48
آغاز فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز
در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، موکب احمدبن موسی(ع) به عنوان بزرگترین موکب استان فارس از امروز فعالیتش را در بین‌الحرمین شیراز آغاز می‌کند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش کمیته روابط عمومی و امور بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع)، رسول تاجیک، مسئول اجرایی موکب بین‌الحرمین شیراز امروز، اول مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امسال برای دومین سال متوالی است که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی فراهم نشده است.
وی افزود: به منظور اهمیت بزرگداشت اربعین حسینی، بنا گذاشتیم تا امسال هم مانند سال گذشته موکب احمدبن موسی(ع) را در بین‌الحرمین شیراز برپا کنیم که بحمد الهی از امروز فعالیت این موکب آغاز خواهد شد.
تاجیک با بیان اینکه فعالیت این موکب تا بعد از اربعین حسینی یعنی تا روز ۶ مهرماه ادامه خواهد داشت، ساعت فعالیت آن را روزانه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ اعلام کرد و افزود: در روز اربعین از صبح تا غروب موکب فعالیت خواهد داشت.
مسئول اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) بین‌الحرمین شیراز همچنین گفت: در موکب بین‌الحرمین همان خدماتی را که در کربلای معلی به زائران اربعین ارائه می‌دادیم به سوگواران حسینی ارائه خواهیم داد که شامل برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان پزشکی، مشاوره، نمایشگاه‌های فرهنگی و غیره هستند.
وی با بیان اینکه از ظرفیت هیئات مذهبی شیراز برای برپایی مواکب اربعین استفاده کردیم، تصریح کرد: به یاری خدا مراسم اهتزاز پرچم اربعین حسینی در ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه، دوم مهرماه با حضور مسئولان استان فارس در بین‌الحرمین شیراز برگزار خواهد شد.
تاجیک اظهار کرد: امسال در سطح شهر شیراز مواکب متعددی به مناسبت اربعین حسینی با محوریت موکب احمدبن موسی(ع) فعالیت خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24579

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.