• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های فارس:

گسترش ارزشهای معنوی در جامعه پیام بزرگ هفته دفاع مقدس است

  • کد خبر : 24474
  • 31 شهریور 1400 - 20:57
گسترش ارزشهای معنوی در جامعه پیام بزرگ هفته دفاع مقدس است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های فارس در پیامی گسترش ارزش‌های معنوی در جامعه را پیام بزرگ هفته دفاع مقدس دانست و بر لزوم ارج نهادن به تلاش‌ها و ایثارگری مدافعان سلامت که هم‌راستا باارزش‌های دفاع مقدس است تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های استان فارس، در پیام حجت‌الاسلام‌ دکتر حمید مقامی آمده است: در دوران دفـاع مقـدس به دلیـل ایثـار و فداکـاری مـردم و نیـز شهادت هزاران نفـر از مجاهدان راه خدا، ارزش‌های معنوی در جبهه‌های نبرد و در سطـح جـامعه رونق و گستـرش بالایی داشت.
در ادامه این پیام می‌خوانیم: امـروزه، جـامعه اسلامی، بیـش از دوران جنـگ تـحمیلی، به حفـظ ارزش‌های مـعنوی دوران دفـاع مقـدس نیـاز دارد. ازاین‌رو، می‌بایست تـلاش شود بـرخی از برجسته‌ترین ارزش‌های معنوی دوران دفاع مقدس هرروز مرور گردد.
این پیام می‌افزاید: ایمان و خداباوری رزمندگان اسلام، باورهای دینی، ارزش‌های اسلامی، امداد غیبی، شباهت جویی معنوی به جنگ‌های صدر اسلام، فرهنگ عاشورا، رهبری داهیانه امام خمینی (ره)، وحدت و پشتیبانی مردمی، حضور روحانیت درصحنه نبرد، هدایتگری هنر و ادبیات برخی از درس‌هایی است که ما از دوران دفاع مقدس آموختیم و باید برای حفظ آن همچنان کوشا باشیم.
حجت‌الاسلام‌ مقامی در این پیام با اشاره به شباهت‌های ایثارگری مدافعان سلامت و مدافعان وطن در دوران دفاع مقدس بیان داشت: جنبه‌های معنوی این شباهت‌ها کم نیستند، الگو گیری فرماندهان جنگ و افسران جبهه نبرد از سیره حضرت سیدالشهدا (ع) و تمسک پزشکان و پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان در بیمارستان به مولای متقیان و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ازجمله مواردی است که در هر دو عرصه دفاع مقدس و کارزار با کرونا برجسته شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24474

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.