• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

رتبه برتر جهاد کشاورزی فارس در سامانه وب کنفرانس سازمان تات

  • کد خبر : 2445
  • 08 اردیبهشت 1399 - 18:36
رتبه برتر جهاد کشاورزی فارس در سامانه وب کنفرانس سازمان تات
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در ارزیابی سامانه وب کنفرانس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال گذشته این مدیریت حائز رتبه برتر در برگزاری دوره های آموزشی شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حمیدرضا ابراهیمی ابراز کرد: از ۳۳ مرکز، موسسه و پژوهشکده تحقیقاتی همکار با “سامانه وب کنفرانس سازمان تات”، مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تنها مدیریت هماهنگی ترویجی بود که در برگزاری این دوره ها مشارکت داشت.
به گفته وی؛ در ارزیابی کلی این مدیریت با برگزاری ۳۷ دوره حائز رتبه پنجم شد و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نسبت به سایر مراکز تحقیقاتی در بالاترین جایگاه قرار گرفت.
این مقام مسئول تصریح کرد: دوره های آموزشی برگزار شده در زمینه های زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، آب وخاک، شیلات، دام و طیور، تعالی سازمانی و ایمنی کار در بخش کشاورزی بود و ۱۸۵۱ نفر در این دوره ها شرکت کردند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه جامعه هدف دوره های آموزشی مذکور؛ کارشناسان، مروجین مسئول پهنه و بهره برداران پیشرو بودند، بیان کرد: در سال جاری این دوره ها به بهره برداران پیشرو و تشکل ها تسری پیدا خواهد کرد.
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: سامانه وب کنفرانس سازمان تات از سال ۱۳۹۷ راه اندازی شد که در این سامانه بستری فراهم شده تا جامعه کشاورزی از طریق اینترنت با جدیدترین دستاوردها آشنا شوند و این مدیریت ازمهر ماه سال گذشته با این سامانه مذکور در برگزاری دوره های آموزشی همکاری داشته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2445

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.