• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

اخبار پلیس فارس- ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 24405
  • 29 شهریور 1400 - 16:32
اخبار پلیس فارس- ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰

رسیدگی فرمانده انتظامی استان فارس به مسائل و مشکلات شهروندان در سامانه ۱۹۷ سردار “رهام بخش حبیبی ” فرمانده انتظامی استان با حضور در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) با تعدادی از شهروندان دیدار و پاسخگوی مسائل و مشکلات انتظامی آنان بود. پیگیری کشف سرقت خودرو از طریق اپلیکیشن “پلیس من“ رئیس پلیس آگاهی استان با […]

رسیدگی فرمانده انتظامی استان فارس به مسائل و مشکلات شهروندان در سامانه ۱۹۷

سردار “رهام بخش حبیبی ” فرمانده انتظامی استان با حضور در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) با تعدادی از شهروندان دیدار و پاسخگوی مسائل و مشکلات انتظامی آنان بود.

پیگیری کشف سرقت خودرو از طریق اپلیکیشن “پلیس من

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن “پلیس من” در بستر فضای مجازی، گفت: مالباختگان از مراجعه به یگان های انتظامی و مراکز پلیس آگاهی خودداری و از طریق این اپلیکیشن پیگیر کشف سرقت خودرو خود شوند.

سرهنگ” کاووس حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای نهضت هوشمند سازی و تسریع در ارائه خدمات به مردم اقدام به راه اندازی اپلیکیشنی تحت عنوان “پلیس من” در فضای مجازی کرده که شهروندان با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانند از خدمات آن در حوزه های مختلف ناجا بهره مند شوند.

وی افزود: یکی از خدماتی که در این اپلیکیشن به شهروندان ارائه می شود مربوط به حوزه آگاهی است و شهروندان می توانند در صورت سرقت خودروی خود با وارد شدن در گزینه ثبت سرقت خودرو اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و سپس با رفتن به گزینه استعلام خودرو مکشوفه، پیگیر کشف سرقت خودرو خود شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه این نرم افزار به منظور سهولت در خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان طراحی شده است، اظهار داشت: اپلیکیشن “پلیس من” از طریق سایت epolice.ir  قابل دانلود می باشد و ابزار بسیار خوبی برای شهروندان است تا در اوضاع کرونایی کشور، کارهای خود را در منزل و از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.

سرهنگ حبیبی گفت: علاوه بر ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروی مکشوفه ، خدمات دیگری نظیر پیگیری وضعیت کارت و سند خودرو، استعلام خلافی خودرو،نمره منفی و پلاک فعال، مشاهده خلافی خودرو، وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور، ثبت درخواست صدور و تعویض اینترنتی گذرنامه و استعلام گذرنامه نیز در اپلیکیشن “پلیس من” ارائه می شود.

انهدام باند سارقان و کشف اموال مسروقه میلیاردی در”مهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از انهدام باند سارقان و کشف ۴ تن و۷۰۰ کیلوگرم آهن آلات و لوله های آب مسروقه به ارزش ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “عظیم الله کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان مهر، ۹ نفر از سارقان و خریداران اموال مسروقه که اقدام به سرقت آهن آلات و لوله های آب در سطح این شهرستان می کردند، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه و در هنگام بارگیری اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع لوله های آب و آهن آلات مسروقه کشف شد، افزود: بر اساس اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این اموال مسروقه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: صاحبان باغ ها و کشاورزان دقت لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی داشته باشند و نسبت به تجهیز کردن قفل درب و پنجره های خانه باغ‌ها به صورت ایمن اقدام کنند.

وانت پراید حامل شیشه به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” از توقیف وانت پراید و کشف یک کیلو و ۹۷۰ گرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زرین‌دشت در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان و هنگام کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک خودرو وانت پراید مشکوک و ان را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک کیلو و ۹۷۰ گرم شیشه کشف شد، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سارقان اماکن خصوصی در کازرون دستگیرشدند

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۲ سارق و اعتراف آنان به ۲۳ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل در سطح شهرستان کازرون، موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان مطرح و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی های میدانی و اطلاعاتی دریافتند سارق یا سارقان با استفاده از تاریکی شب و در محله های خلوت، سوژه خود را انتخاب و اقدام به سرقت می کنند.

سرهنگ زراعتیان افزود: در تحقیقات پلیس، ۲ سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیر زیادی اقلام سرقتی از قبیل کابل های مخابراتی و ادوات کشاورزی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جاسازی ۳۸ کیلو تریاک در داشبورد تریلی

فرمانده انتظامی “لارستان” از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۳۸ کیلو و۷۰۰ گرم تریاک توسط ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل محور مواصلاتی “بندر عباس-لارستان” به یک دستگاه تریلی  مشکوک وآن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود :در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۸ کیلو و۷۰۰گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در داشبورد این خودرو جاسازی شده بود،کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” با خیران امنیت ساز

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت:خیران امنیت ساز در ایجاد امنیت نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در جلسه تعاملی با خیران امنیت ساز همکاری همه جانبه شهروندان را در حل مشکلات جامعه اثر گذار خواند و همراهی و مشارکت مردم را زمینه ساز استقرار امنیت پایدار در جامعه و گسترش امنیت اجتماعی دانست.

وی از زحمات و تلاش های خیران امینت ساز در ایجاد و ارتقاء امنیت و آرامش در سطح شهرستان  کازرون قدردانی کرد.

سرهنگ زراعتیان نقش خیران امنیت ساز را در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه مهم، تأثیرگذار و حیاتی عنوان کرد.

شهدا درخت انقلاب را آبیاری کردند

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” از شهدا به عنوان برترین انسان ها نام برد که با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری و آن را تنومند کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با خانواده شهید گرانقدر “محمد شفیع فروردین” دیدار و ضمن دلجویی از خانواده وی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

سرهنگ “مهدی جوکار” زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمترین وظیفه همه مسئولان برشمرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا دلگرمی ،انگیزه و شوق خدمت به مردم را دو چندان می سازد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:خانواده معظم شهداء الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ ها و مشقت‌ های فراوان باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی در “مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی تحت عنوان”کراش یاب مرودشت” در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: این روزها موضوعی تحت عنوان کراش زدن یا کراش داشتن در فضای مجازی در بین کاربران رایج شده که به معنای عشق پنهانی و یکطرفه است و در آن افراد با یک سری روابط پنهان و آشکار با یکدیگر وارد ارتباطات مجازی می شوند.

وی افزود: به دنبال رصد و گشت زنی‌های مستمر فضای‌ مجازی توسط کارشناسان این پلیس در راستای مقابله با انحرافات اخلاقی که یکی از عوامل ایجاد مشکلات روحی وروانی برای جوانان می باشد، عامل انتشار در شبکه‌های اجتماعی، صفحه ای با بیش از ۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرام مشاهده و موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: ادمین صفحه مذکور که پسر جوان ۲۰ ساله می باشد شناسایی و با دستور مقام قضایی احضار و ضمن اقرار به جرم ارتکابی اعلام کرد افراد زیادی را از طریق صفحه خود در فضای مجازی اغفال کرده است که با دستور مقام قضایی صفحه مذکور مسدود و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: شناسایی و رصد تحرکات مجرمانه این افراد در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار دارد و جوانان نیز باید هوشیار باشند از طریق این صفحات اطلاعات شخصی خود را افشا نکنند.

در “فسا”؛ کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” از کشف ۵۱ دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فسا با اقدامات فنی از احتکار لوازم خانگی در دو انبار مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با دستور مرجع قضائی، ماموران انتظامی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبارها، تعداد ۵۱ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده شامل یخچال، ماشین ظرفشویی، بخاری، کولر آبی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، آبگرم کن و پنکه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به دستگیری ۲ متهم و معرفی آن ها به مرجع قضائی، گفت: کارشناسان ارزش اموال احتکار شده را ۳ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

همکاری پلیس و شورای شهر در حل معضلات شهری موثر است

فرمانده انتظامی شهرستان “ارسنجان” گفت: همکاری پلیس و مدیریت شهری می تواند در حل بسیاری از معضلات و مشکلات شهری موثر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدعلی فرهادی” در جلسه تعاملی با رئیس شورای شهر ارسنجان که دفتر فرماندهی برگزار شد، با اشاره به نقش مهم تعامل بین نهادهای مختلف اظهار داشت: همکاری پلیس و مدیریت شهری می تواند در حل بسیاری از معضلات و مشکلات شهری مثمر ثمر بوده و از آسیب ها و خطراتی که ممکن است متوجه شهروندان شود جلوگیری کند.

وی افزود: اگر امنیت بخواهد توسعه پیدا کند محور و پایه اصلی توسعه آن مردم هستند یعنی خود مردم تولید کننده و تامین کننده امنیت هستند و اعضاء‌ شورا نیز که منتخبان مردم هستند می توانند در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت در برقراری نظم و امنیت تلاش خواهد کرد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه، “عبدالله رضایی” رئیس شورای اسلامی شهر ارسنجان ضمن قدردانی از تلاش ها و همکاری مجموعه فرماندهی انتظامی این شهرستان با شهرداری گفت: عملکرد پلیس و شهرداری لازم و ملزوم یکدیگر است و هدف هر دو برقراری نظم و آرامش در سطح شهر می باشد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی اسلامی و ولایی خوب درخشیده و این شهر از امنیت خوبی برخوردار است که این مهم در سایه فعالیت ها و اقدامات فرمانده انتظامی شهرستان و ماموران انتظامی زیر مجموعه به دست آمده است.

کشف موتورسیکلت سرقتی کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان “استهبان” از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد .

سرهنگ “حسین اکبرپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از روستاهای این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران انتظامی با گشت زنی های هدفمند یک دستگاه موتور سیکلت رها شده را در اطراف آن روستا مشاهده کردند که پس از استعلام های انجام گرفته مشخص شد مسروقه است.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: موتورسیکلت سرقتی به مقر انتظامی انتقال و با احراز هویت تحویل مالک اصلی گردید .

سرهنگ اکبرپور تصریح کرد: شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

ایست پلیس به خودرو پژو ۴۰۵ حامل ۲۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان “سروستان” از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ “عبدالرسول مجتهدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر ، مأموران انتظامی نسبت به کنترل وسایل نقلیه عبوری در جاده “فسا – شیراز” به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “سروستان” با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های پلیس است که نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.

کشف ۱۹ کیلو تریاک در “داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ و کشف ۱۹ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری ، به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۹ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه ای در رکاب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد، تأکید کرد: پلیس این شهرستان با کنترل دقیق محورهای مواصلاتی عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کرده است.

۷دستگاه ماینر غیر مجاز در “لارستان” کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ “داود امجدی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز و نگهداری ماینر در منزلی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان تعداد ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فعال به همراه وسایل جانبی را کشف و در این خصوص یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی، تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه، ۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در “سرچهان

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان از کشف ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در بازرسی از یک خودرو نیسان خبر داد.

سرهنگ ” محسن لشکری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان سرچهان هنگام کنترل خودروهای ورودی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان حامل کود شیمیایی مشکوک و به جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این خودرو حامل ۲ تن کود شیمیایی قاچاق است که در این خصوص یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان گفت: بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق کشف شده ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

افزایش ۲۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در “آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از افزایش ۲۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ” سیدابوالفضل مسعودی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال “تولید، پشتیبانی ها،‌ مانع زدایی ها”، مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از موضوع هایی است که به صورت ویژه در دستور کارعملیاتی پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف ۵۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و رشد ۲۸ درصدی این کشفیات در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در این مدت ۴۸ پرونده قضائی تشکیل، ۳۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و ۴۶ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده خاطرنشان کرد: پلیس با به کارگیری همه توان خود و با اشراف اطلاعاتی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم تلاش می کند.

کشف ۹ دستگاه ماینر قاچاق در “لامرد”

فرمانده انتظامی شهرستان “لامرد” از کشف ۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “مهراب زارع پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکزی طی اخبار واصله مبنی بر استفاده از تعدادی دستگاه ارز دیجیتال در یکی از محلات شهر لامرد، با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از آن مکان، ۹ دستگاه ماینر قاچاق با متعلقات مربوطه کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: کارشناسان ارزش ماینرهای قاچاق کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

عیادت فرمانده انتظامی شهرستان “اقلید” از سرباز وظیفه

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از سرباز وظیفه ” مرتضی مسعودی ” عیادت ودلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مرادصارمی ” با حضور در منزل سرباز وظیفه ” مرتضی مسعودی ”  که درحین ماموریت دچار مصدومیت شده بود، از وی عیادت و دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در این دیدار با بیان اینکه نیروی انسانی از سرمایه های ارزشمند هر سازمانی است، گفت: از صدر اسلام تاکنون عیادت از بیمار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و رضایت خداوند متعال را به همراه دارد.

کشف چوب قاچاق در “خنج

فرمانده انتظامی شهرستان خنج از کشف ۱۱ تن چوب قاچاق خبر داد.

سرهنگ “محمد بردبار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خنج با اجرای طرح ایست و بازرسی در محور “خنج- لامرد” یک کامیون حامل چوب را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این کامیون حامل ۱۱ تن چوب قاچاق می باشد که خودرو توقیف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و کامیون جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

دستگیری قاتل ۶۳ ساله در کمتر از ۳ ساعت در “کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

سرهنگ”اسماعیل زراعتیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان کازرون، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع قتل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های میدانی مأموران انتظامی مشخص شد که دو نفر به دلایلی نامعلوم با هم درگیر شده اند که در نتیجه آن فرد ۶۳ ساله (داماد) طرف دیگر درگیری ( برادر زن ۴۷ ساله اش) را با استفاده از خودرو خود زیر گرفته و به قتل رسانده و سپس از صحنه جرم متواری شده است.

سرهنگ زراعتیان افزود: تیمی متشکل از ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی و نامحسوس متهم را شناسایی و فرایند دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضائی متهم را در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه این اقدام خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد، تصریح کرد : نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24405

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.