• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

دفاع مقدس در جبهه مقاومت و سلامت کشور ادامه دارد

  • کد خبر : 24388
  • 29 شهریور 1400 - 12:13
دفاع مقدس در جبهه مقاومت و سلامت کشور ادامه دارد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: امروز دفاع مقدس در جبهه مقاومت و سلامت کشور تداوم دارد و این مبارزه ایثارگرانه در دستان مدافعان سلامت است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس داوود عسکرپور، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ است و تا زمانی که روحیه و تفکر انقلابی در میان مردم ایران جریان دارد؛ این فرهنگ هم همواره پویا، مانا و تاثیر گذار در عرصه های مختلف نظامی و غیرنظامی وجود خواهد داشت.
وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند؛ دفاع مقدس محدود به میدان نبردِ نظامی و مسلح نیست و نباید آن را منحصر به فعالیت های نظامی دانست بلکه رویارویی با دشمن در هر زمان و مکانی و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور می تواند باشد. عسکرپور ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی این مبارزه در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل و در برابر دشمن بعثی قرار داشت و همانطور که این مبارزه و دفاع همواره در جبهه مقاومت جهان اسلام و در برابر استکبار جهانی قرار داشته است همزمان در فضای فرهنگی و سایبری نیز وجود دارد.
فرمانده پایگاه مقاومت اوقاف فارس با اشاره به ایثار، فداکاری و تلاش‌های شبانه روزی و از خودگذشتگی های پرستاران، پزشکان و همه مدافعان سلامت و کادر درمان در زمان شیوع کرونا گفت: امروز و در شرایط فعلی کشور این مبارزه و دفاع مقدس در جبهه سلامت کشور تداوم دارد و در دستان مدافعان سلامت قرار دارد و در حقیقت پزشکان پرستاران و مدافعان سلامت روی دیگر این دفاع ارزشمند هستند.
معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس همواره تداوم داشته است و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، شهداء و دلاوری ها و پایداری های جوانان کشور نیز نباید منحصر به یک هفته یا زمان خاصی شود؛ ابراز کرد: هفته دفاع مقدس می تواند آغاز یک جریان تاثیر گذار فرهنگی و ارائه کننده یک الگو برای تمام سال باشد و از این رو گرامیداشت این هفته با محوریت بسیج به منظور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی، معرفی دفاع مقدس و تاکید بر فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت فراوانی دارد.
عسکرپور افزود: به همین منظور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز برنامه های متنوعی برای این هفته هماهنگی و برنامه ریزی شده است که از جمله آن اهدای خون به نیازمندان با حضور اعضای پایگاه مقاومت بسیج و کارکنان اوقاف فارس، تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء جنگ تحمیلی، مدافع حرم و مدافع سلامت است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اوقاف فارس همچنین از برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا به صورت روزانه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یکی دیگراز برنامه ها در سال جاری برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به صورت روزانه و در طول هفته دفاع مقدس است که قبل از شروع ساعت اداری همراه با برنامه روایتگری جنگ تحمیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز اداره کل اوقاف فارس برگزار می شود. ایجاد سنگر نمادین، آذین بندی و تبلیغات شکلی از دیگر برنامه های پایگاه مقاومت بسیج اوقاف فارس در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24388

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.