• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

برنامه های هفته دفاع مقدس سازمان صمت فارس اعلام شد

  • کد خبر : 24304
  • 28 شهریور 1400 - 13:03
برنامه های هفته دفاع مقدس سازمان صمت فارس اعلام شد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان صمت استان فارس گفت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ توان خود را صرف انجام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قالبی جدید با رویکرد استفاده از فضای مجازی قرار خواهیم داد.

به گزارش سحاب پرس، “مهدی حسنی” فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان صمت استان فارس در جلسه هماهنگی مجموعه های بسیج سازمان برنامه های اجرایی‌گرامی‌داشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس در این سازمان را اعلام کرد.
“حسنی” با بیان اینکه باید قدردان زحمات و رشادت‌های ایثارگران باشیم، اظهار داشت: عزت امروز و حیات انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری آفرینندگان سال‌های حماسه و دفاع مقدس است که شایسته است همه ما در هر جایگاه و شرایطی قدردان این عزیزان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در خانواده بزرگ صنعت، معدن، تجارت، اصناف و بازاریان پرشمار، شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر داریم که باید به نوعی زحمات مخلصانه آنان را درک کرده و با خدمت صادقانه به جامعه هدف، زمینه ساز قدردانی ویژه از ایثارگران سازمان را فراهم آوریم.
وی ضمن برشمردن برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ ضرورت بهره گیری بیشتر از فضای مجازی و رسانه های جمعی نمایان تر است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و توان خود را صرف انجام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قالبی جدید با رویکرد استفاده از فضای مجازی قرار خواهیم داد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان صمت استان فارس محور و برنامه های نکوداشت دفاع مقدس در سازمان صمت استان فارس و سایر ادارت شهرستانها و اصناف و بازاریان را در راستای روشنگری و رسالت فرهنگی این سازمان دانست و افزود: گرامیداشت چهل ویکمین سالگرد شهدا و ایثارگران هشت فصل عاشقی، تجلیل از شهدای خانواده بزرگ سازمان صمت، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان، برپایی نمایشگاه رشادت های رزمندگان در سایه توجه ویژه به ارزشهای ماندگار انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی از جمله “دارت ، تنیس ، تیر اندازی و طناب کشی و نقاشی کودکان و نوجوانان درخصوص جبهه و جنگ و ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان اسلام از اهم برنامه‌های سازمان و تمامی ادارات و مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت سازمان صمت در این هفته سراسر افتخار است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24304

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.