• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

آبرسانی به روستاهای هرمزگان انجام شد

  • کد خبر : 24296
  • 27 شهریور 1400 - 18:39
آبرسانی به روستاهای هرمزگان انجام شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: طرح ملی نذر آب در روستاهای خرگوشی، گز، کرتان و مغ رحمت در دهستان بیابان شهرستان سیریک استان هرمزگان انجام شد.

به گزارش سحاب پرس، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه خدمت این جمعیت در قالب طرح ملی نذر آب ۴ در روستاهای خرگوشی، گز، کرتان و مغ رحمت در دهستان بیابان شهرستان سیریک استان هرمزگان خبر داد و گفت: در جریان اجرای این طرح یک میلیارد تومان خدمات آبی ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ حسین درویشی در این خصوص اضافه کرد: تیم داوطلبان و خیران جمعیت فارس در قالب طرح نذر آب با حضور در روستاهای خرگوشی، گز، کرتان و مغ رحمت به ارائه خدمات آبی با تامین ۱۰ هزار متر لوله ۷۵ و ۱۱۰ پلی اتیلن پرداختند.
درویشی با تقدیر از خیران حقیقی و حقوقی جمعیت هلال احمر فارس و بوشهر که در این امر خداپسندانه و بشردوستانه مشارکت و به یاری مردم محروم روستاهای استان هرمزگان شتافتند، اظهار کرد: فاز نخست بهره برداری از لوله های کار گذاشته شده برای آب رسانی به روستاهای یاد شده روز چهارشنبه ۲۵ شهریور ماه با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد جمعیت های فارس، بوشهر و هرمزگان و همچنین سایر مقامات استانی و بومی اجرا شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در آئین افتتاحیه آب رسانی به چهار روستای شهرستان سیریک بیان کرد: جمعیت هلال احمر اهل بازدید و صرفا کلنگ زنی نیست بلکه تا اتمام و رفع نیاز حیاتی مردم در کنار آنها ایستاده است.
محمد نصیری از دست اندرکاران برگزاری نذر آب ۴ تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم ۱۰۰ روستای استان هرمزگان که به صورت سقایی و سیاری آب رسانی می شود، در سال آینده با مشارکت سه ضلع مردم، خیرین و مسئولان مشکلشان حل و از نعمت آب بهره مند شوند؛ این کار در صورت مشارکت و پیگیری جدی این سه گروه در طول یک سال شدنی است.
نصیری با اشاره به اینکه ما در جمعیت هلال احمر از توان داوطلبین و خیرین دیگر استان‌ها برای رسیدگی به مناطق محروم استفاده کرده‌ایم، اذعان کرد: با توجه به جمع آوری یک میلیارد تومان توسط جمعیت، داوطلبان و خیران فارسی از جمله شرکت کاریزما و همچنین پیگیری شبکه مجمع خیران آبرسان فارس برای فاز دوم برنامه نذر آب ۴ و آب رسانی به هفت روستای دیگر در استان هرمزگان، سازمان داوطلبان جمعیت مرکز از محل کمک های مردمی نیز، ۲ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر با کمک جوانان، امدادگران، داوطلبان و خیرین برای تأمین آب پایدار ورود کرده لذا سرمایه اصلی ما داوطبینی هستند که بدون هیچ چشمداشتی با مجموعه هلال‌احمر همراهی و همکاری دارند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر حلقه اتصالی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است، گفت: یکی از اهداف مهم جمعیت هلال‌احمر موضوع بشردوستی و خدمت بی‌منت است که در جریان برگزاری طرح نذر آب در مناطق محروم،‌ به‌خوبی شاهد آن هستیم.
نصیری در پایان یادآور شد: طرح نذر آب با هدف ارتقای سطح سلامت آب شرب، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات درمانی و معیشتی به خانواده‌های متاثر از پدیده خشکسالی در چهار استان کشور که با این پدیده مواجهند، اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24296

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.