• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

اخبار پلیس فارس – ۴ اردیبهشت ۹۹

  • کد خبر : 2429
  • 04 اردیبهشت 1399 - 16:50
اخبار پلیس فارس – ۴ اردیبهشت ۹۹

کشف شلتوک و برنج احتکار شده میلیاردی در شیراز فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۲ تن شلتوک و برنج احتکار شده به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شیراز خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای مبارزه با احتکار و با هماهنگی مقام قضائی، یک انبار […]

کشف شلتوک و برنج احتکار شده میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۲ تن شلتوک و برنج احتکار شده به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای مبارزه با احتکار و با هماهنگی مقام قضائی، یک انبار نگهداری شلتوک و برنج خارجی در شهرک صنعتی شهرستان شیراز توسط پلیس امنیت اقتصادی استان شناسایی شد.

سردار “حبیبی” افزود: با اعزام ماموران و سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به این مکان و بازرسی صورت گرفته از آن انبار، ۲۰۲ تن شلتوک و برنج احتکار شده خارجی و بدون مجوز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: انبار مورد نظر پلمپ و پرونده به همراه یک نفر متهم برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پژو حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و کشف ۴۰ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرج رستمی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ “رستمی” با بیان اینکه خودرو حامل مواد روانه پارکینگ شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی  110 گزارش دهند.

تقدیر شهردار از فرمانده انتظامی ممسنی

شهردار ممسنی با حضور در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان با اهدا لوح از وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مهندس “مسعود خلیلی” در این دیدار که به مناسبت برگزیده شدن سرهنگ “قسام” به عنوان مدیر نمونه ناجا صورت گرفت از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی به خصوص در ایام نوروز و بحران کرونا و همچنین تعامل و همکاری پلیس با شهرداری، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

در این دیدار، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی نیز با اشاره به نقش نهادهای عمومی همچون شهرداری و نقش پررنگ مردم در تحقق امنیت، تصریح کرد: امنیت بدون حضور همه نهادها و آحاد مردم، شکننده و ناپایدار است و آنچه در حوزه امنیت مدنظر ناجا است، محقق کردن شاخص‌های مطلوب امنیتی با همراهی و همکاری همه نهادهاٰ، مردم و جلب رضایت آنان می باشد.

کشف لاستیک قاچاق در فیروزآباد

 فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف انواع لاستیک قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت : مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در محور عسلویه- فیروزآباد، به ۳ دستگاه خودرو مشکوک شده و به رانندگان آنها برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه رانندگان بدون توجه به دستور پلیس ضمن افزایش سرعت خود قصد فرار از دست مامورین را داشتند، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودروها توسط پلیس توقیف و در بازرسی از آنها، ۷۳ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف‌ شده، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

پارکینگ ایستگاه ۵۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف ۵۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف خبر داد.

سرهنگ “محمد عبادی نژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف، توسط مأموران انتظامی شهرستان کازرون در سطح این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: ماموران با اجرای این طرح، ۵۲ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، فاقد مدارک و پلاک توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک مراتب را در سریعترین زمان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰اطلاع دهند.

کشف ۱۸۴ قلم تزئینات اتومبیل در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف  184 قلم وسایل تزئینات اتومبیل قاچاق به ارزش  300 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “احمد فداکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین پاسگاه “همایجان” این شهرستان در حین ایست‌وبازرسی  به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۸۴ قلم وسایل تزئینات اتومبیل کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

ابن مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت این فرماندهی در سال جاری است.

کامیون حامل برنج قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف یک محموله برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،‌ گفت: ماموران انتظامی کلانتری “۱۲ قدیم” شهرستان لارستان ‌هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “امجدی” با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۱۳ هزار و ۳۶۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد.

بارعایت پروتکل های بهداشتی، قرآن و ماه رمضان دو اصل مهم برای سعادت و تزکیه نفس است

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه ماه رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت الهی برای بندگان است، گفت: قرآن و ماه رمضان دو اصل مهم برای سعادت و تزکیه نفس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در حاشیه جلسه شورای قرآنی با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: حفظ ارزش‌های دینی و توسل به آن موجب خیر و برکت در عملکرد نیروی انتظامی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به کارگیری فرهنگ قرآنی در سیر زندگی انسان می‌تواند زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و راهکاری مناسب برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی دشمن باشد.

سرهنگ “زراعتیان” با بیان اینکه قرآن بهترین پناهگاه و کشتی نجات انسان برای عبور از دریای مواج مشکلات و ناملایمتی‌های زندگی است، گفت: یکی از راههای سعادت، دستیابی به معارف و رهنمود های این کتاب آسمانی می باشد.

دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است

جانشین فرماندهی انتظامی کازرون از خانواده شهداء به عنوان الگوی صبر، استقامت و پایداری یاد کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت‌اله احمدیان” در دیدار با خانواده شهیدان “منصور دهقان، عبدالحسین نصرپور و سلمان کائدی” گفت: دیدار و قدردانی از خانواده شهدا کوچکترین کاری است که ما می توانیم در مقابل رشادت‌ها و جوانمردی‌های آن بزرگواران انجام دهیم؛ زیرا شهدا سمبل ایثار و نمونه بارزی از صبر و استقامت در برابر مشکلات هستند.

وی ابراز داشت: امروز بزرگترین مسئولیتی که بر دوش همه ما نهاده شده است ادامه دادن راه شهیدان و قدردانی و همدردی با خانواده‌های معظم آنان است.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء هدایایی از صبر و استقامت خانواده معزز این عزیزان در راه پیشرفت و سرافرازی انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.

فضای مجازی موتورسیکلت های قاچاق را لو داد

فرمانده انتظامی فسا گفت: در رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا، ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” فرج رستمی” با اعلام این خبر گفت: مامورین پلیس فتا در رصد و پایش فضای مجازی با مستنداتی مبنی بر نگهداری ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در سطح شهرستان مواجه شدند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی مالکان وسایط نقلیه قاچاق شناسایی و ماموران ضمن کسب دستور قضایی، موتورسیکلت ها را کشف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه ۲ نفر در این رابطه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مردم شریف استان و همکاران پر تلاش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

بار دیگر ماه مبارک رمضان؛ ماه مهمانی خدا فرا می رسد و مردم خداجو و مومن آماده می شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.

ماه رمضان که نعمتی عظیم از جانب باری تعالی است می تواند زمینه ساز بهره مندی از دیگر مواهب الهی گردیده و ورود به آن مایه تقویت روحیه دینداری و توجه بیشتر به معنویات می باشد که این امر موجب پرورش انسان های شایسته می شود.

برخورداری درک صحیح از ماه مبارک رمضان که روزهایش بهترین روزها و شب هایش بهترین شبها و ساعاتش بهترین ساعات است، زمینه به دست آوردن مواهب و برکات الهی و عطایای ربانی را فراهم می‌کند و در سایه این درک و فهم و شناخت است که نقش بی‌بدیل و آثار و فواید آن آشکار می‌شود.

امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوض این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و ضمن تلاش برای خدمت رسانی مطلوب و حداکثری به مرذم با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و ضمن خدمت صادقانه و عالمانه به ولی نعمتان خود، محیطی سرشار از نشاط عرفانی و معنویت ایجاد کنیم.

اینجانب فرا رسیدن ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی،ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا را به کارکنان پر تلاش و خدوم انتظامی و مردم شریف استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته را مسألت می نمایم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2429

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.