• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

لزوم ارائه پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای پروژه‌های شهرداری شیراز

  • کد خبر : 24263
  • 27 شهریور 1400 - 23:38
لزوم ارائه پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای پروژه‌های شهرداری شیراز
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پیوست های مختلف با اهداف مشخص در پروژه های شهرداری مورد نیاز است تا در کنار کالبد پروژه ها، به ابعاد دیگر نیز پرداخته شود.

به گزارش سحاب پرس، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز که با همراهی چند تن از مدیران شورا، رئیس و مسئولان مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز، از این مرکز بازدید می کرد، خواستار ارائه پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای پروژه‌های شهرداری شیراز شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس سید احسان اصنافی در این بازدید اظهار داشت: نیاز به تبیین مبانی علمی مسائل مختلف ازجمله در حوزه مدیریت شهری احساس می‌شود که مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز باید در این عرصه پیشتاز باشد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز متذکر شد: در جهانی که تخصص، مهارت و توانمندی با دقت، تلاش و اندیشه عمیق همراه است برای داشتن شهری پویا و تحقق توسعه پایدار ناگریزیم دست یاری به سمت اندیشمندان و بزرگان علم و دانش دراز کنیم تا تصمیمات مرتبط با حیات شهر را کیفیتی در خور ببخشیم.
وی در ادامه به میزهای تحقیق و پژوهش در این مرکز پرداخت و گفت: میزهای تخصصی در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز باید رونق گرفته و مسائل مبتلابه شهری را رصد، بررسی و تحقیق نماید.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز داشتن پیوست‌های مختلف برای طرح‌ها و پروژه‌های شهری را ضروری عنوان کرد و اذعان داشت: پیوست های مختلف با اهداف مشخص در پروژه های شهرداری مورد نیاز است تا در کنار کالبد پروژه ها، به ابعاد دیگر نیز پرداخته شود.
وی با ذکر یک مثال توضیح داد: برای مثال یک پارک می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای ورزش و نشاط برای شهروندان، یک گفتمان خاص نیز داشته باشد تا روح مردم نیز پرورش یابد.
مهندس اصنافی کمک به ارائه پیوست های مختلف برای پروژه ها را یکی از وظایف مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد و اظهار داشت: درصورت توجه به ابعاد مختلف در یک پروژه می تواند رضایت مردم را بیش از گذشته در پی داشته باشد.
وی همچنین درخصوص همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز با دانشجویان و محققان گفت: نسخه هایی از طرح های پژوهشی و کارورزی و فعالیت های مرتبط که می تواند به حوزه مدیریت شهری کمک نماید، باید در آرشیو نگهداری شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: مشکلات مردم را به روش های گوناگون از جمله ارزیابی و پرسش نامه در میان اقشار مختلف جامعه می توان استخراج کرد و با آسیب شناسی مشکلات را مرتفع نمود که این مهم رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی اضافه کرد: ارزیابی و آسیب شناسی نیازمند یک کار مطالعاتی بوده که مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز می تواند در این امر بسیار موثر باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24263

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.