• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
در شانزدهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز صورت گرفت؛

اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران شیرازی راه یافته به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱

  • کد خبر : 24113
  • 21 شهریور 1400 - 18:34
اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران شیرازی راه یافته به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱
در شانزدهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن تقدیر از قهرمانان ورزشی راه یافته به المپیک و پاراالمپیک2020 توکیو، به هرکدام از این افتخارآفرینان، 50 میلیون تومان پاداش اعطا شد.

به گزارش سحاب پرس، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: با تأیید مصوبه شورای اسلامی شهر از سوی فرمانداری، شهرداری شیراز با هدف قدردانی از تلاش افتخارآفرینان شیرازی، جبران بخشی از هزینه ها و تشویق این شهروندان به ادامه راه و کسب موفقیت های بیشتر، به ورزشکاران و قهرمانان شیرازی راه یافته به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ مبلغ ۵۰ میلیون تومان پاداش اعطا کرد.
دکتر جعفری افزود: بر اساس این مصوبه، برادران گرایی، محمد حسن زاده، علی اصغر جوانمردی، مجتبی کمالی، محسن عزیزنژآد، مهدی اولاد، نعیما خواجوی، سمیرا ارم و ساره جوانمردی مشمول این مصوبه می شوند و البته قرار است طی لایحه ای، پاداش ویژه ای نیز برای مدال آوران در نظر گرفته شود.
وی با بیان این مطلب که حضور ورزشکاران در رقابت های جهانی موجب افتخار و سربلندی شهر شیراز و کشور ایران است، اظهار داشت: این اقدام شهرداری با رویکرد قدردانی از زحمات ورزشکاران شیرازی و ایجاد انگیزه برای طی مراحل بالاتر صورت گرفته است.
معاون فرهنگی شهرداری به جایگاه شیراز در زمینه ورزش اشاره کرد و گفت: بسیاری از این افتخارآفرینان ورزشی تمرینات ورزشی خود را در همین سالن ها و زمین های ورزشی شهرداری انجام می دادند که این علاوه بر افتخار برای مجموعه شهرداری تلنگری است برای پرداختن جدی تر به موضوع کشف استعدادهای ورزشی از دل محلات شهری.
دکتر جعفری، موفقیت هایی همچون کسب عنوان شهر ملی دوچرخه، ریاست کمیته ورزش های همگانی مجمع کلانشهرهای کشور، عضویت در شبکه شهرهای فعال در زمینه ورزش و سلامت را در کنار وجود فضاهای متعدد ورزش همگانی، زمینه مناسبی برای اجرای برنامه های هدفمند در حوزه ورزش عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24113

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.