• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛

هیات ورزش کارگری فارس رتبه نخست کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 24002
  • 19 شهریور 1400 - 20:11
هیات ورزش کارگری فارس رتبه نخست کشور را کسب کرد
سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: براساس رتبه بندی و اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال 99 هیات های ورزش کارگری کشور،هیات فارس با کسب امتیاز 712 رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مصطفی هاشمی با اعلام خبر برتری هیات ورزش کارگری فارس در سطح کشور،افزود: کسب غرورآفرین رتبه نخست ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی کارگری سراسر کشور در سال ۹۹ توسط هیات فارس برگ زرینی در جهت ارایه خدمت به جامعه کارگری این استان است.

هاشمی بیان کرد: هیات ورزش کارگری استان‌های اردبیل ،خراسان جنوبی و خوزستان با کسب ۶۵۰،۶۳۲ و ۶۱۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم ارزیابی عملکرد سال ۹۹ قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: همواره اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس نگاه سلامت محور ،پویایی و نشاط کارگران، فرزندان و خانواده آنها در دستور کار قرار دارد که در این حوزه هیات ورزش کارگران فارس گام های اساسی را در سالیان اخیر برداشته است که نتایج درخشانی در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح کشور کسب شده است.

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه کرد: لازم است از تلاش های صورت گرفته در زمینه پویایی ورزش کارگران،روسای انجمن های ورزشی کارگری و روسای هیات ورزشی کارگری شهرستان ها و جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی در سطح استان قدردانی شود.

هاشمی در خاتمه اظهار داشت: از ورزشکاران قهرمان و تلاشگر ، روسای هیات های ورزش کارگری ، همکاران اداره امور ورزشی کارگران که با تلاش خود این افتخار را برای استان پهناور فارس آفریدند تشکر و قدردانی کرده و برای آنها آرزوی تندرستی و پیروزی همیشگی دارم.

فضای مجازی و ورزش‌ها همگانی،راهبردهایی برای پویایی روحیه کارگران و خانواده آنها در ایام کرونا

رئیس هیات ورزش کارگری استان فارس نیز در این زمینه گفت: همواره تمام سعی و تلاش من و همکاران پرتلاشم در هیات ورزش کارگران این بوده که بتوانیم خدمت گذار شایسته ای برای قشر پرتلاش و زحمتکش کارگران استان باشیم.

امید جواندل افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ تمام سعیمان بر این بود تا بتوانیم با اجرای برنامه‌های متنوع ،پویا و شاد به صورت مجازی در حوزه ورزش همگانی باعث ارتقاء روحیه کارگران و خانواده آنها باشیم.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش و برگزاری مسابقات مجازی نیز در انجمن های مختلف کارگری در سطح استان برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفت که در این زمینه اقدامات زیادی براساس اولویت ها و برنامه‌ریز‌های انجام شده توسط روسای انجمن ها و هیات های ورزشی کارگران شهرستانها صورت گرفت.

وی اعلام کرد: هیات ورزش کارگری استان توانست با کسب ۷۱۲ امتیاز رتبه نخست کشور را در ارزیابی و عملکرد هیات‌های کارگری کشور در سال ۹۹ کسب کند.

جواندل بیان کرد: تلاش همکارانم در هیات ورزش کارگری استان و هیات شهرستانها، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس،روسای انجمن‌های ورزش کارگری استان، اداره کل ورزش و جوانان استان،ورزشکاران ،مربیان و داوران در رسیدن به این جایگاه ارزنده شایسته و قابل تقدیر است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24002

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.